Onverzorgde baard

Matthias

Stoppelbaard
Wat voor mij helpt ( nu 3,5 week) is een shampoo/ condichener voor droog tot zeer droog beschadigd haar.. ( zelf heb ik ultra doux met advocadoolie en galamboter) Daarna goed uitspoelen en olie erin (50% amandelolie 50% Jojobaolie) .. Hiervoor werd ik zelfs wakker van de jeuk
 

Sander

beards be like...
Allang! Nou, ja de jeuk tenminste. Maar momenteel zit ik in de fase dat het langer wordt en er plukken soms loslaten van mijn gezicht. Dus dan moet ik het weer terugkammen/duwen. Doe ik dat niet dan ziet het er weer onverzorgd uit (en jeukt het een klein beetje).
Blijft werken zo'n baard. En daarbij begint mijn vrouw steeds meer te klagen over de lengte...
 

Feyelord

Baard
Haha best herkenbaar. Alhoewel mijn vriendin het volgens mij wel oké vindt ze let tegenwoordig zelfs op andere baarden haha
Gister zei ze me stiekem nadat we een baardman tegenkwamen: 'jouw baard is mooier'. Haha of ze dit ook zou zeggen wanneer ze een mooiere baard tegenkomt ?
 

Danny

Baard
Allang! Nou, ja de jeuk tenminste. Maar momenteel zit ik in de fase dat het langer wordt en er plukken soms loslaten van mijn gezicht. Dus dan moet ik het weer terugkammen/duwen. Doe ik dat niet dan ziet het er weer onverzorgd uit (en jeukt het een klein beetje).
Blijft werken zo'n baard. En daarbij begint mijn vrouw steeds meer te klagen over de lengte...

Ach Sander, je weet wat ze zeggen over mannen met een baarden...
Schotel dat maar aan je vrouw voor ;), dan klaagt ze vast niet meer.
 
Banner image
Top