Ontwerpers baard

Ontw3rper

Baard
Eens een update over mijn baard net zo na mijn bezoek aan Vasco. Kleine 10cm eraf en weer te stylen. Ben niet zo van die hippe zaken maar ontvangst hartelijk en na consulteren van @Laurent1965 blind in zee gegaan met Paul met baard. Prima vent en kundig, weet niet hoe dat bij jullie gaat maar praten probeer ik dan weer te vermijden zo bij het contouren.

IMG_20201204_165112.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Ziet er heel goed uit!! (Y)
Hele goeie baard.

Ik ben zelf ook niet zo van de hippe-zaken-hype, maar deze is tevens ook kundig, vind ik zelf althans.
Ben ook niet zo'n prater bij de barbier, sommige zijn wat te snel daardoor afgeleid (of als er vrouwelijk naar binnen komt ) wat het resultaat niet ten goede komt, sta je buiten met -net niet-.
Paul daarentegen doet rustig zijn ding.
Heel blij dat het bevallen is, kan ik weer rustig slapen:D, ...en gerust de straat weer op...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

Martinus

Baard
Eens een update over mijn baard net zo na mijn bezoek aan Vasco. Kleine 10cm eraf en weer te stylen. Ben niet zo van die hippe zaken maar ontvangst hartelijk en na consulteren van @Laurent1965 blind in zee gegaan met Paul met baard. Prima vent en kundig, weet niet hoe dat bij jullie gaat maar praten probeer ik dan weer te vermijden zo bij het contouren.

Bekijk bijlage 17882
Gaaf
 
Banner image
Top