Ola deze baardmans stelt zich even voor

Upsalot

Baard
Hoi,

Ik probeer weer eens een baard te laten staan. Ik heb 1 nadeel ik zie dus mijn tekortkomingen qua baard. Voor de rest ben ik te eigenwijs om toe te geven;) Mijn poging is toch dit:)> maar daar heb ik denk ik niet de juiste genen voor. Dit is mijn baard nu. Let niet op de rare pose. Er stak een plukje haar wat uitstak:) Ik heb het gevoel dat mijn zwakte op mijn wangen zit. En rechts meer dan links. Dat is wat ik in de spiegel zie. Op de foto’s juist andersom. Ben verslaafd aan mijn baardborstel wat volgens mij ook een slechte eigenschap is. En ja, midlife crisis dus probeer ook mijn haar te laten groeien. Kappers zijn nu toch dicht. Ik ga een beetje van de hak op de tak maar dat is ook hoe ik ben:D
 

Bijlagen

  • A87F85A8-8199-4818-BD9B-EB9F6B2A338F.jpeg
    A87F85A8-8199-4818-BD9B-EB9F6B2A338F.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 47
  • 355FEE83-2921-4B7D-B0D6-F2FEAF04674B.jpeg
    355FEE83-2921-4B7D-B0D6-F2FEAF04674B.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 47
  • 7A26376E-F660-4603-AF77-724A1C260C8C.jpeg
    7A26376E-F660-4603-AF77-724A1C260C8C.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 45

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom!
Geen idee je hoeveelste poging dit is, of hoe lang je nodig had om deze al te laten groeien, maar het ziet er naar mijn mening een prima baard uit dus ik zie geen enkele reden om foutjes te bekijken die jij schijnt te merken.
Succes met het vervolg ;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Upsalot ,
Welkom op leuke forum.
Ik vind dat je al een hele mooie baard/snor hebt (Y)(Y)(Y). De wangen zijn misschien wat minder dan het front van je baard maar zeker niet slecht.
Op termijn worden de wangen ook wel voller maar dat gaat minder snel.
Laat je baard de komende tijd maar flink uitgroeien en dikker worden en ga daarna naar de barbier om een mooi model te kiezen.
Hou ons maar op de hoogte .
Succes Texman:)>
 

Upsalot

Baard
Dank jullie wel heren voor de positieve reacties. Ik word er vrolijk van. Ik denk dat mijn baard van een week of 7 a 8 is. En dit is mijn tweede poging.

Mijn snor en sik groeit wel hard. Ik trim mijn snor op de lip weg anders zit ik heel de dag haar te eten.

Hier is dan een foto van een jaar of twee geleden waar ik dus echt voor het eerst een baard had laten staan en waar ik na een YouTube filmpje van bearbrand als eigen barbier had gespeeld. Was beginners geluk en vond het er aardig uitzien. Daarna wel geleerd om het toch niet zelf te blijven doen. Ik kon toch terug naar mijn blote konten gezichtje.

Had ik toen maar verder gekeken of dat er een forum was had ik tenminste een stok achter de deur om het niet er af te halen:rolleyes:
 

Bijlagen

  • E54AFDCB-9AC8-405B-903D-3979BC3AE870.jpeg
    E54AFDCB-9AC8-405B-903D-3979BC3AE870.jpeg
    454,5 KB · Weergaven: 36

istawa

Zware baard
Welkom ook van mij . Ben hier niet zo heul vaak meer, maar het is leuk om te zien dat er nog steeds verse baarden bijkomen.
Beard on en have fun op het forum


IT ain't over until the fat lady sings
 

jakke

Baard
Welkom,
Allereerste zou ik willen zeggen dat mijn baard ongeveer hetzelfde is als de mijne, ook de wangen blijven hier wat achter, maar dat is een kwestie van geduld hebben vrees ik, verder gewoon laten groeien en een beetje opkuisen zodat het geen warboel word, tof dat je terug bezig bent om een baard te laten groeien :)>(Y)
 

Diederik

Volle Baard
Leuk, [mention]Upsalot [/mention] dat je je aangemeld hebt!
En wat een mooie baard heb je er al op staan.

Alle wijze woorden zijn al gezegd, dus ik doe er verder het zwijgen toe.
 
Banner image
Top