Nostalgie

zenn

Zware baard
@Yainderidoo Om daar ff op in te haken, vind het altijd mooi hoeveel mannen in India een verzorgde snor hebben.
En een paar mooie feitjes uit IQ, een Britse comedy-quiz/kennis show, gepresenteerd door oa Stephen Fry. :)>


En ff eentje extra... Wang-snorren!? :D

 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
@Texman

9200000021274621.jpg

Walkman was toch magisch... 'K vergeet nooit als klein ventje m'n bandje van Michael Jackson van de Pepsi.
En over nostalgie gesproken; mijn 1e frisbee... totdat 'k hem kwijt raakte, geen idee waar. :(

1970-80s-Era-WarrenPennsylvania-Pepsi-Cola-Soda-Pop-Frisbee.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Ik had een soort van metalen raketje om mee te gooien, moest je iedere keer opnieuw aan de voorkant een klein kruithoedje op drukken, als het dan op een muur of steen ketste hoorde je een knal(letje).
Zit me iets van bij dat ze op een gegeven moment niet meer mochten, kon best link zijn, men ging op elkaar gooien..., konden in een oog terechtkomen.
Ergens begin jaren 70 waren deze, nooit meer gezien, nooit meer aan gedacht.
Moet er spontaan weer aan denken.
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik had een soort van metalen raketje om mee te gooien, moest je iedere keer opnieuw aan de voorkant een klein kruithoedje op drukken, als het dan op een muur of steen ketste hoorde je een knal(letje).
Zit me iets van bij dat ze op een gegeven moment niet meer mochten, kon best link zijn, men ging op elkaar gooien..., konden in een oog terechtkomen.
Ach, natuurlijk. Hoe kon ik het vergeten? Levensgevaarlijk en milieuverontreinigend bovendien.
VERBIEDEN !!!!!
In Nederland wordt het zó vreselijk saai en beschermd, dat zelfdoding door depressiviteit de enige oplossing is, als je niet van plan bent om zéér gezond, uiterst verveeld en totaal dement in je luier te moeten zitten pruttelen.
En dan vraagt men zich ook nog af, waarom de tegenwoordige jeugd niet meer zo handig en avontuurlijk is. :p:p:p:p
 

Laurent1965

Zware baard
Ja, is inderdaad door aan het slaan in dit land, begon toen eigenlijk al.
Als ik zou kunnen kiezen zou ik in deze tijd absoluut geen kind meer willen zijn...
Zit daar maar de hele dag binnen in een spaanplateninterieur op een telefoon te turen in zo n vreselijke Vinex-wijk...
Wordt alleen maar erger ben ik bang.
 

Laurent1965

Zware baard
Probeer jezelf niet de put in te praten.:confused:
Leg de telefoon opzij of nog beter zet hem af.
Probeer een tijdje niet ieder nieuwsfeitje te volgen (nieuwsvasten).
Dan ziet het leven er al een stuk leuker uit.:)
Helemaal mee eens, steeds vaker op vrije dagen zonder telefoon en horloge erop uit, kijk wel naar de zon hoe laat het is, heerlijk!
Nadeel is dan wel weer dat je dit forum even moet missen...:eek:
Tijdens mijn werk ben ik al genoeg verplicht om steeds I-pad en telefoon paraat te houden, ik werk in de ambulante zorg, dus bereikbaarheid is een pre.
 

Yainderidoo

Zware baard
Potdorie....ze komen me op de een of andere manier bekend voor.....hhmmmmmmmpffff.....nee ik weet het even niet. Het lijken voor mijn ogen begeerlijke dingetjes.:confused::rolleyes:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Klopt, het zijn voorzijde-ijzers voor tapdance-schoenen!
Ooit gedaan, zeer leuk!

Behalve de zeer vele fantastische tappers, zoals Fred Astaire, Gene Kelly, Sammy Davis jr., Donald O'Connor, etc. waren er natuurlijk ook de stijlvolle Nicholas Brothers.

 
Banner image
Top