Nieuwe baardmans!

Martijn

Baard
Hoi allemaal!

Ik ben Martijn, 29 jaar en woon in het o zo gezellige Ede...
Vorig jaar kreeg ik tijdens 'movember' het geniale idee om een baard te laten groeien. Na de novembermaand was ik er helemaal klaar mee en heb ik alles eraf gesnoeid!
Achteraf toch wel spijt van gehad en daarna toch maar weer laten groeien.

Nu zo'n 4 maanden verder begint al ergens op te lijken maar moet ik misschien toch maar eens op zoek gaan naar een barbier hier in de buurt. (Tips? Graag!)

Toevallig kwam ik na een zoektocht op Google over baardolie hier terecht en ik vind het wel leuk om te lezen hoe anderen met hun baard omgaan.

Zal binnenkort even een foto posten van mijn huidige staat van baard, gaat beter bij daglicht ;-)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Martijn ;)

Wat olie, verzorging en andere info betreft zit het hier vol ervaringsdeskundigen :D

Veel succes met de zoektocht naar een geschikte barbier (Y)
 

Johan

Baard
Goedemorgen Martijn,

Welkom. Voor de tips zijn er hier topics genoeg en als het er niet staat (eigenlijk niet mogelijk, maar goed) open je zelf iets en dan is het een kwestie van minuten voor je je antwoord krijgt hier. :)
 

Martijn

Baard
Goedemorgen Martijn,

Welkom. Voor de tips zijn er hier topics genoeg en als het er niet staat (eigenlijk niet mogelijk, maar goed) open je zelf iets en dan is het een kwestie van minuten voor je je antwoord krijgt hier. :)

Ik was er al achter dat er al een topic was over barbieren. Binnenkort maar eens op onderzoek uit!

Bedankt voor het warme welkom! :)
 
Banner image
Top