Nieuwe baard

Beardude

Stoppelbaard
Hey goedendag! Ik ben Marco.

Ik heb altijd al een stoppelbaardje gehad maar ik en mijn vrouw waren nu wel een toe aan een echte baard

Sinds 2 a 3 weken nu bezig met het te laten groeien. Conitioner en shampoo in gebruik van Percy Nobleman.

Wangen groeien nog niet erg dicht en ik heb zelf niet echt donker haar dus hoop dat het wel mooi vol en dicht groeit straks.

Hier onder wat foto's van nu. (06.09.17)
 

Bijlagen

  • IMG_4197.JPG
    IMG_4197.JPG
    212 KB · Weergaven: 86
  • IMG_4196.JPG
    IMG_4196.JPG
    215,9 KB · Weergaven: 88
  • IMG_4194.JPG
    IMG_4194.JPG
    309,9 KB · Weergaven: 92
  • IMG_4195.JPG
    IMG_4195.JPG
    275,7 KB · Weergaven: 84

Ardjan

Baardaap
Marco, welkom op het forum! (Y)
Goed plan om de baard te laten groeien;
Met "geduld" kom je een heel eind! :)>
 
S

Serge

Guest
Welkom!!!
Lekker door laten groeien :)>
Komt het resultaat van zelf:)>
 

JeroenP

Volle Baard
lekker laten groeien voor de aankomende drie maanden een dan maar weer eens kijken hoe het ervoor staat. Succes met je baardreis.
 

RCM

Baardaap
Zoals de rest al zegt, gewoonweg lekker laten groeien want het is zeker de moeite waard!

:)>(Y)
 

Beardude

Stoppelbaard
Het deel precies onder de onderlip, en je kin zelf.. groeit dit vol na enige tijd of moet je dit dragen om te kunnen krijgen? Ik heb hier namelijk ook geen stoppels o.i.d.. alleen midden onderlip groeit het en op de kin.

Ik snuffel af en toe eens wat rond naar baardmodellen maar kan nog niet echt zeggen wat het gaat of kan worden nu.
 

Bijlagen

  • IMG_4260.JPG
    IMG_4260.JPG
    244,1 KB · Weergaven: 64
  • IMG_4261.JPG
    IMG_4261.JPG
    207,1 KB · Weergaven: 59
  • IMG_4262.JPG
    IMG_4262.JPG
    202,6 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ja, daar ga je momenteel dus geen haar krijgen, zoals @Cowboy al uitlegde.
Het kan nog bijkomen, als je ouder wordt, maar wat kan het je schelen, want jouw baard wordt uniek voor jou, dus wees er trots op hoe het model zich ook ontwikkeld. :)>:)
 

Beardude

Stoppelbaard
Wat is volgens jullie de beste keus voor baard shampoo en olie/conditioner? Ik heb nu percy nobleman maar dit raakt op:rolleyes:

En dagelijks gebruik?
 

Beardude

Stoppelbaard
Is het normaal dat het alle kanten op gaat staan na een aantal maand? Ik gebruik wel baardolie maar blijft toch wild staan. Of moet het nog langer worden ?
 
Banner image
Top