Nieuwe aankopen

Carlstein11

Volle Baard
Zo weer eens wat van mijn vakantie geld er tegen aan gegooid en wat spulletje besteld bij Mijn baard.

The Bearded Bastard spimply vanilla spreekt eigenlijk voor zich een goede olie met de geur van ... vanilla.
Ik hou hier wel van lekker eenvoudig en blijf redelijk lang aanwezig zonder dat het gaat vervelen.

BeardBrand spiced citrus Dit is voor mij een verrassing.ik was opzoek naar een olie met de geur van kruidnagel.
En heb op advies van Sebastian van mijn baard spiced citrus besteld.Hier was ik zelf nooit opgekomen.
Eerst de warme geur van kruidnagel en dan de frisse citrus geur maar wel subtiel niet te zwaar. Over de olie zelf kan ik kort zijn
dit is prima (is er trouwens wel slechte olie als je een gerenomeerd merk koopt?)
Als je van deze geuren houd zou ik hem zeker eens proberen

The Honest Amish Classic beard oil. Voor mij de nummer 1 heerlijke geur die ik erg moeilijk kan omschrijven. Ik ruik telkens wat anders.
Het enige minpuntje is dat de geur nier erg lang blijft hangen.
De olie is volgens mij wat vetter als andere olie en voed stro baard er goed en maak hem lekker zacht.
Het zal wel tussen mij oren zitten maar voor mij doet deze olie het net even beter als andere olie.
 
Banner image
Top