Nieuw

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hallo baarden,

Ik zal mij ook maar even netjes voorstellen. Mijn naam is Rutger en ik ben 30 jaren oud. Heb een gezin bestaande uit vrouw en 3 kinderen. Ik woon en werk in Friesland en daar ben ik trots op!
Mijn baard heb ik altijd wat kort gehouden. Maar sinds een paar weken ben ik toch serieus van plan het wat lengte te gaan geven, zie profielfoto.
De meeste vrienden hebben ook een baard of sik, maar ze zeggen weleens dat het een klein beetje een obsessie aan het worden is voor mij. Nou valt dat reuze mee, maar het klopt dat ik r veel mee bezig ben. Ik meld mij hier bijvoorbeeld ook aan, terwijl ik geen van hen hier tegen ga komen.
De reden dat ik me heb aangemeld is omdat ik graag de topics lees over baarden en problemen of vragen hierover etc. Ik hoop te kunnen helpen waar nodig. En als ik iets heb gooi ik het ook graag in de groep. Praten over baarden houdt je gemotiveerd.
 
Welkom Rutger. Ik moet nog wat instellingen goed krijgen hier op het forum, vandaar dat je post niet direct was "goedgekeurd".

Goeie baard trouwens!
 

Sander

beards be like...
Zozo, drie kinderen op je 30e. Zelf ben ik 33 en heb pas één mooie dochter van een jaar. En dat vond ik al snel ;)

Jaja, ik was/ben lekker wakker.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja Sander, ik was er zeker vroeg bij. Wilde altijd al jong kinderen hebben, weet niet zo goed waarom, maar voelde goed. Nou moet ik wel toelichten dat mijn vriendin bijna 8 jaar ouder dan mij is ha ha..

@moyaboroda en Barry thanx!
 

Sander

beards be like...
Haha. Tsja, ik heb altijd gezegd dat ik er geen behoefte aan had. Tot ik mijn vrouw tegenkwam. En nu mag er ook nog wel een tweede komen (graag zelfs) en misschien nog wel een derde... Heerlijk kinderen! ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
:cool:Ja, idd fantastisch! Mijn jongste zoon (6maanden) heeft mijn baard nu ook ontdekt ha ha. .
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
BAARDMANNEN EN PAPA'S ONDER MEKAAR ZIJN WE :)>:D

VADERS MET BAARDEN EN TATTOOS ZIJN DE LIEFSTE VADERS:rolleyes::cool:
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Oh das vet! :D

Ik heb mijn beide bovenarmen zo goed als vol.. en op mijn rechter onderarm staat ook het één en ander..
Maar het werkt zo verslavend. Ben nu ook alweer met wat ideetjes bezig. Ha ha..
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
RJ ....okeedokeee YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:)
now we are talking hahahaha
Echt verslavend is het ....phat toggg :)>

ik heb daarnaast ook een tattoo op mijn borst....en ...ben nog lang niet klaar ...hoezo verslaafd??? hahahaaha

ben benieuwd wie er nog meer allemaal naast hun mooie baarden ....ook tattooosszzz hebben
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Hahahaha, nice! Werkt inderdaad verslavend. Heb her en der wat op mijn bovenarmen, maar wil wat laten coveren met een halve sleeve, ik denk met day of the dead thematiek
 
Banner image
Top