Nieuw lid

Joeri

Stoppelbaard
Hallo iedereen ik ben joeri 36jaar en ben sinds 6weken mijn baard aan het laten groeien.
 

Bijlagen

  • 20171217_155008.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 76

RCM

Baardaap
Welkom Joeri. Heel veel succes met het laten groeien van je baard want de potentie is er. :)>(Y)
 

Joeri

Stoppelbaard
Ja gaat wel traag naar mijn zin, maar zal wel aan mij liggen zeker? is dit normaal?FB_IMG_1513252803806.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha traag,welnee man.
Dat valt wel mee hoor.
Gun het wat tijd en wacht een paar weken of maandjes af.
Het komt vanzelf wel enik vind het ook niet slecht gaan hoor.
En natuurlijk welkom hier.
 

Knulletje

Zware baard
Hallo Joeri, welkom hier. Mooie baard al hoor, voor je gevoel zal het traag gaan maar dat is zeker niet het geval.
Wat is je doel qua lengte/model?
 

TMG1961

Baardaap
Welkom Joeri. Baarden hebben een ander gevoel voor tijd dan wij. Maar prima baard voor 6 weken. Je doel is zeker haalbaar.
 

Weeble

Volle Baard
Welkom Joeri.
Zoals mijn voorgangers al hebben gezegd, lekker afblijven en dan moet het goedkomen met je einddoel.
Beard on!:)>(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het is een normaal gegeven dat het je lijkt te traag te gaan hoor.
Dat is eigenlijk voor ons allemaal wel ergens het geval ;)

Als je om de (bijvoorbeeld) maand een aantal foto's neemt en die nadien vergelijkt met de vorige reeks dan zal je merken dat er wel degelijk progressie is.

Kan zelf makkelijk in een topic over je eigen baard hier zodat de rest ook mee kan kijken :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Het gaat zo te zien een beetje traag bij jou, want de meesten van ons hadden binnen een maand al een flinke baard met een forse lengte.:D
Maar eerlijk gezegd; lees de diverse baardreizen van forumleden en je komt erachter hoe je baard zich zal ontwikkelen.:)>
 
Banner image
Top