Nieuw lid

Robbyvm

Baard
Hallo

Even voorstellen als nieuw lid...
Robby, woonachtig in Antwerpen en 51 jaar jong.
Wou al jaren een baard laten staan en ben er eindelijk aan begonnen.
Ondertussen ben ik 2 weken aan de slag en het lukt redelijk goed denk ik ?
Ik hoop dat het op mijn kin wat dicht groeit maar daar heb ik alle hoop op !

Ik hoor graag jullie mening over mijn slaagkansenIMG_20170108_205045.jpg natuurlijk
 

Bijlagen

  • IMG_20170108_205419.jpg
    IMG_20170108_205419.jpg
    641,4 KB · Weergaven: 52

Goenie

Baard
Robby welkom op dit forum
Twee weken is een mooi begin zo te zien. Laat het groeien en kijk het verschil iver een maand of drie, vier nog eens.
Succes:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom buurman ;)

Duidelijk goede genen wat de baardgroei betreft en dus voldoende potentiaal (Y)

Qua verzorging en dergelijke kan je in de vele topics hier vast een paar tips vinden voor de toekomst.

Let it grow :)>
 

Robbyvm

Baard
ook de kin ja ? is sinds ik begon wel al een beetje voller geworden en ik kan natuurlijk de haren op mijn onderlip laten overgroeien of niet ?

Kan zijn dat ik hier in het begin wat teveel vragen stel hoor, is gewoon uit enthousiasme :)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
ook de kin ja ? is sinds ik begon wel al een beetje voller geworden en ik kan natuurlijk de haren op mijn onderlip laten overgroeien of niet ?
Kan zijn dat ik hier in het begin wat teveel vragen stel hoor, is gewoon uit enthousiasme :)
Het spreekt vanzelf dat je hier vragen mag/kan stellen ;)

In het begin zal er altijd wel blijken dat de groei ergens minder vlot gaat dan op andere plekken. Niet te veel naar proberen kijken en op termijn zal je zien dat de groei daar ook op gang komt, of dat de boel anders gedekt wordt.
Bij mij zijn de zijkanten naar mijn mening ook TE dun (niet vol bedekt) maar als je lang genoeg wacht valt dat op termijn wel mee omdat de andere haren er over heen groeien.
 

PerryS

Baard
Welkom! Mooie kleuren wissel in je baard. Ik denk dat je zeker potentie hebt op een mooie baard als dit het resultaat na 2 weken al is!
Informatie genoeg hier, veel plezier op het forum:)
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Vragen stellen is hier zeer welkom.
Veel kennis hier op de site en niet alleen van baarden!
 

JeroenP

Volle Baard
welkom hier,

lekker laten groeien, met een paar maanden is alles wel goed bedekt denk ik. Dus geen probleem......just give it time
 
Banner image
Top