Nieuw lid Feyelord

Sander

beards be like...
Valt inderdaad best mee... Voor jezelf is het meestal erger dan voor iemand anders... :)
 

Feyelord

Baard
Weer een update!
Bekijk bijlage 161
Zit ook met een vraagje: zoals je ziet groeit m'n sik echt recht naar voren, waardoor ik echt een mega kin krijg vind dit zelf absoluut niet mooi. Krijg met geen mogelijkheid de haren naar beneden. Mijn kin steekt van zichzelf al wat uit, wat vermoedelijk de oorzaak is.

Iemand de gouden tip?

Heb geen zin om het weer bij te werken. 30 december nog gedaan, vanwege oud en nieuw.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Misschien als de baard iets voller wordt en daarmee de haartjes wat langer dat het dan wel lukt,
anders voor nu misschien wat baardwax proberen?
En als je dat allemaal niet wilt misschien de voorkant wat korter houden maar persoonlijk zou
ik voor de eerste opties gaan, succes (Y)

Groeten Hans
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lengte, meer lengte. .
Dan doet de zwaartekracht de rest. (Y)

Begint er trouwens al aardig nice uit te zien! :)>

Ps. Die uitstekende kin valt best mee hoor..
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik geloof ook dat het een kwestie van doorbijten is in deze fase en dat meer lengte op termijn zal zorgen dat het haar zal gaan "hangen" in de juiste richting ;)
 

Ratlook

Volle Baard
---
Ik denk ook dat hij van zelf gaat hangen zodra

hij langer wordt!!

Maar ik vind het nu ook helemaal geen stom gezicht!!!!!!!

----
 

Feyelord

Baard
Maar weer eens een update! Ben nu al een behoorlijk tijdje onderweg. De kapper heeft twee dagen geleden de wilde haartjes weggehaald en er weer een beetje model in gebracht.
 

Bijlagen

  • ImageUploadedByTapatalk1421880869.841479.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1421880869.841479.jpg
    201,1 KB · Weergaven: 25

Feyelord

Baard
Even een kleine update van mijn kant. Zit zelf momenteel even te twijfelen wat ik zal doen. Langer laten groeien of wederom bij laten werken. De zijkanten (bakkebaard plus ietsje lager met name), trim ik zelf op 5 mm). Wat vinden jullie er van en wat is jullie mening/advies?
 

Bijlagen

  • ImageUploadedByTapatalk1423003168.674110.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1423003168.674110.jpg
    195,4 KB · Weergaven: 19
  • ImageUploadedByTapatalk1423003182.458663.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1423003182.458663.jpg
    233,9 KB · Weergaven: 17
  • ImageUploadedByTapatalk1423003190.574337.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1423003190.574337.jpg
    248,7 KB · Weergaven: 17
  • ImageUploadedByTapatalk1423003198.159979.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1423003198.159979.jpg
    185,7 KB · Weergaven: 18

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ziet er in ieder geval netjes uit, ik weet niet wat jouw persoonlijke
voorkeur is maar ik zou voor langer gaan, iemand anders zal daar
weer anders over denken, het belangrijkste is waar jij jezelf het lekkerste bij voelt.
Ik zeg: doen wat je zelf het prettigste vindt, ongeacht iemand anders zijn/haar voorkeur ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lijntjes zijn strak man! Netjes gedaan.
Idd afhankelijk van jou voorkeur, maar ik kan niet anders zeggen dan 'laten groeien dat ding!'. :D
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Inderdaad moeilijk om daar advise over te geven.

Ik ben er zelfs voor mezelf nog niet uit "hoe lang" ik wel wil gaan. Ik heb enerzijds de werkvloer waar er "restricties" zijn qua lengte maar ook zelf geen idee wat het beste zou staan.

Ik ga dus gewoon wachten en op termijn kijken waar ik uitkom.

Ik zou, in jouw geval, kijken hoe het er uit ziet en dan beslissen. Wegknippen/bijtrimmen kan je altijd. Bijplakken is moeilijker ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Mooi strak baardje Feyelord, het is jouw eigen persoonlijke voorkeur...kort halflang of lang(Y):)>
 
Banner image
Top