nieuw in town

Diederik

Volle Baard
en ga je er echt niet met een mes in hakken

Eeeh, prof?

Ik was me afgelopen zaterdag meer bewust van m'n ontembare en ongelijke baard dan van de moeite. Ik hem 'm gelijkgetrokken. Met een schaar. Vrij kort.

En nu, ja nu, voel ik me bijna naakt. Kan mijzelf bijna niet meer in de spiegel aankijken, de schaamte. De dekking is weer op niveau van 2 maanden... me sukkel.

Ergo: ook als je je even niet bewust bent van de moeite... blijf eraf.
 

maximum

Zware baard
Eeeh, prof?

Ik was me afgelopen zaterdag meer bewust van m'n ontembare en ongelijke baard dan van de moeite. Ik hem 'm gelijkgetrokken. Met een schaar. Vrij kort.

En nu, ja nu, voel ik me bijna naakt. Kan mijzelf bijna niet meer in de spiegel aankijken, de schaamte. De dekking is weer op niveau van 2 maanden... me sukkel.

Ergo: ook als je je even niet bewust bent van de moeite... blijf eraf.

Gezien het feit dat je half juli bent begonnen met groeien kan er nooit veel af zijn als je nu op 2 maanden zit;) Gewoon lekker laten groeien die handel:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Eeeh, prof?

Ik was me afgelopen zaterdag meer bewust van m'n ontembare en ongelijke baard dan van de moeite. Ik hem 'm gelijkgetrokken. Met een schaar. Vrij kort.

En nu, ja nu, voel ik me bijna naakt. Kan mijzelf bijna niet meer in de spiegel aankijken, de schaamte. De dekking is weer op niveau van 2 maanden... me sukkel.

Ergo: ook als je je even niet bewust bent van de moeite... blijf eraf.
Aaaiiiii, dat wordt straf, hahaha.
Verplicht om op de volgende Baardborrel te verschijnen voor baardinspectie. ;)
 
Banner image
Top