Nieuw hier

Youri

Stoppelbaard
Hoi! Ik ben nieuw hier en al een tijdje bezig met het laten staan van een baard maar op de wangen wil het maar niet voller worden. Ik zit al te twijfelen om er dan maar een ringbaard van te maken maar eigenlijk vind ik dat niet bij mij passen. Het liefst gewoon een volledige baard. Wat adviseren jullie? Ik weet niet meer precies hoe lang ik er al mee bezig ben, denk 2½ maand, wel af en toe wat getrimt.
E1a0bPi.jpg
QxNk5yU.jpg

H2o7GWa.jpg
 

tijn

Zware baard
Hoi! Ik ben nieuw hier en al een tijdje bezig met het laten staan van een baard maar op de wangen wil het maar niet voller worden. Ik zit al te twijfelen om er dan maar een ringbaard van te maken maar eigenlijk vind ik dat niet bij mij passen. Het liefst gewoon een volledige baard. Wat adviseren jullie? Ik weet niet meer precies hoe lang ik er al mee bezig ben, denk 2½ maand, wel af en toe wat getrimt.
E1a0bPi.jpg
QxNk5yU.jpg

H2o7GWa.jpg
Hey Youri goedenavond. Aller eerst top dat je je baard laat groeien, en dat je dat dan ook nog met ons wil delen. En tsja een baard laten groeien kost....... tijd. Ik zou gewoon lekker door gaan met je baard reis en niet voor een ringbaard gaan, maar dat is gewoon mijn persoonlijke mening( hoop niet dat de ringbaardbroeders nu boos op mij worden hahahaha). Ik zou denken dat er naar verloop van tijd wel een dichtere begroeing komt. Zeker als je stopt met het gebruik van baardtrimmers enzo hahaha.
 

Fox

Zware baard
Dag youri ,
Als ik jou was ,zou ik 3/4 maand niet aan mijn baard komen ,laten groeien
Wat je er af scheert moet er terug bij groeien.
En zo blijft de baard kort.
Dus gewoon laten groeien en vertroetelen .
Grt
 

Knulletje

Zware baard
Ha Youri, welkom hier! Wat @Fox ook al zegt; geeft het de tijd, liefst zo lang mogelijk. Maar weet dat dat makkelijk gezegd dan gedaan is.
Kan zijn dat de wangen later wel bijtrekken, maar dat is geen zekerheid. Volhouden!
Goed bezig in ieder geval en het staat je goed.:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Youri,
Welkom op ons leuke forum :).
Ik begrijp je frustratie over de baardgroei op je wangen.
Veel mannen hebben hier last van. Ik zou mij niet laten ontmoedigen want je baardgroei komt waarschijnlijk wat langzaam op gang.
Wat je nu aan baardgroei hebt staat je best goed (Y)(Y)(Y)
Volg in ieder geval het advies op wat je van de anderen hier al gekregen hebt en ga baardolie gebruiken om de bloedsomloop te stimuleren.
Succes en hou ons op de hoogte,
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha die Youri, welkom hier op het leuke forum. Op de avatar zie je er met wat je daar hebt al beter uit dan zonder baard, dus het kan alleen maar nog beter worden. Als ik jou was zou ik alle adviezen die hierboven al gegeven zijn ter harte nemen en opvolgen.Hou ons op de hoogte want we zijn benieuwd naar de voortgang van je baardreis. Heel veel succes en een fijne reis toegewenst. Ik noem dat 'De reis van de verandering" Hoop snel weer wat van je te horen.
 

Yainderidoo

Zware baard
Het is alleen een beetje frustrerend als je collega's die zelf geen baard willen, na een paar dagen vergeten te scheren al een mooie gelijkmatige stoppelbaard ziet krijgen.
Dag Youri. ;) Mooie naam trouwens (Y)
Het is logisch dat je naar anderen kijkt maar veel helpen doet dat niet o_O Je kan uiteindelijk alleen maar uitgaan van je eigen Baardgroei. Dat is waar je het mee moet doen. Lekker laten groeien en als het wat jeukt, een beetje Baardolie erin. Ik masseer dat ook goed in mijn huid. Volgens mij wordt door de groei van je Baard (het haar) je huid wat droger en die kan dus ook wel wat aandacht gebruiken ;) Veel geduld toegewenst en succes.:)
 

HrFreek

Baard
Hey Youri,

Alle begin is moeilijk, je moet nu eenmaal door die rare fases heen komen. Dat is gewoon lastig.
Iedereen met een baard heeft dit mee moeten maken. Maar die trimmer moet echt even uit het zicht hoor:( laat gaan laat gaan die baard. Komt helemaal in orde. Goed verzorgen en halslijn en wangen netjes houden.(Y)
Ben benieuwd naar de updates.
 

Youri

Stoppelbaard
Even een update.
Toch overwogen slechts een goatee/ringbaard te laten staan. Het wilde echt niet groeien aan de zijkant en ik was het beu.
Ik weet het, geduld is belangrijk maar ik geloofde er echt niet meer in dat het nog wat zou worden. Ik had een volledige baard mooier gevonden maar ben hier eigenlijk best wel tevreden mee. Misschien dat ik ooit weer een nieuwe poging doe en dan zal ik het hier zeker delen.

Ik heb eerder geen foto geplaats omdat ik een paar weken terug een aangezichtsverlamming heb gehad en eigenlijk nog steeds heb, maar het is gelukkig inmiddels bijna niet meer te zien. Het is al grotendeels hersteld.20220302_184621.jpg
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Youri ,
Dat is naar zeg een aangezichsverlamming dat zal wel schrikken zijn geweest.
Fijn dat het weer beter gaat :).
Ik vind het een prima beslissing van je om voorlopig voor een goatee/ringbaard te gaan want daar heb je een prima baardgroei voor en het staat ook heel goed (Y)(Y)(Y). En het is net wat je zegt je kunt altijd nog eens proberen een volle baard te laten staan.
Succes en sterkte,
Texman :)>
 

Youri

Stoppelbaard
Ha @Youri ,
Dat is naar zeg een aangezichsverlamming dat zal wel schrikken zijn geweest.
Fijn dat het weer beter gaat :).
Ik vind het een prima beslissing van je om voorlopig voor een goatee/ringbaard te gaan want daar heb je een prima baardgroei voor en het staat ook heel goed (Y)(Y)(Y). En het is net wat je zegt je kunt altijd nog eens proberen een volle baard te laten staan.
Succes en sterkte,
Texman :)>

Bedankt!
 

Knulletje

Zware baard
Even een update.
Toch overwogen slechts een goatee/ringbaard te laten staan. Het wilde echt niet groeien aan de zijkant en ik was het beu.
Ik weet het, geduld is belangrijk maar ik geloofde er echt niet meer in dat het nog wat zou worden. Ik had een volledige baard mooier gevonden maar ben hier eigenlijk best wel tevreden mee. Misschien dat ik ooit weer een nieuwe poging doe en dan zal ik het hier zeker delen.

Ik heb eerder geen foto geplaats omdat ik een paar weken terug een aangezichtsverlamming heb gehad en eigenlijk nog steeds heb, maar het is gelukkig inmiddels bijna niet meer te zien. Het is al grotendeels hersteld.Bekijk bijlage 21371
Niets mis mee, staat je heek
Even een update.
Toch overwogen slechts een goatee/ringbaard te laten staan. Het wilde echt niet groeien aan de zijkant en ik was het beu.
Ik weet het, geduld is belangrijk maar ik geloofde er echt niet meer in dat het nog wat zou worden. Ik had een volledige baard mooier gevonden maar ben hier eigenlijk best wel tevreden mee. Misschien dat ik ooit weer een nieuwe poging doe en dan zal ik het hier zeker delen.

Ik heb eerder geen foto geplaats omdat ik een paar weken terug een aangezichtsverlamming heb gehad en eigenlijk nog steeds heb, maar het is gelukkig inmiddels bijna niet meer te zien. Het is al grotendeels hersteld.Bekijk bijlage 21371
Staat je goed man! Prima keuze.
 

Macx

Baardaap
Even een update.
Toch overwogen slechts een goatee/ringbaard te laten staan. Het wilde echt niet groeien aan de zijkant en ik was het beu.
Ik weet het, geduld is belangrijk maar ik geloofde er echt niet meer in dat het nog wat zou worden. Ik had een volledige baard mooier gevonden maar ben hier eigenlijk best wel tevreden mee. Misschien dat ik ooit weer een nieuwe poging doe en dan zal ik het hier zeker delen.

Ik heb eerder geen foto geplaats omdat ik een paar weken terug een aangezichtsverlamming heb gehad en eigenlijk nog steeds heb, maar het is gelukkig inmiddels bijna niet meer te zien. Het is al grotendeels hersteld.Bekijk bijlage 21371

Het staat je echt heel heel mooi, ik vind het gewoon erg mooi man, volgens mij heb je een hele goeie keuze gemaakt. Prachtige ringbaard met een hele mooie kleur ook. Het staat je fantastisch!

Je kunt het later altijd nog proberen vol te houden, want dat is het, je hebt een prima dekking op de wangen. Op de wangen groeien de helft minder haartjes dan op de kin heb ik van een expert op YT gehoord. Op de wangen ongeveer 200 en op de kin ongeveer 400 per square inch. Daarom dat de wangen er wat luchtiger uitzien dan de kin. Er zijn oliën die de baardgroei stimuleren, hier is een link waar je die oliën kunt bestellen,
https://www.naturalheroes.nl/
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top