Net lid en zal me zelf even voorstellen

Echte verhalen vertellen kan ik niet, wat ik wel heel goed kan is een kopie paste maken en deze geheel eigen maken.


Wat ik nog beter kan is uitgebreide opsommingen maken: Zodoende!


Fase1


Niet meer geschoren sinds ik de eerste keer een ingegroeide haar te verwerken kreeg...Huisarts vertelde het volgende.. Meneer: vanwege uw half Zuid Amerikaanse achtergrond haargroei kunt u twee dingen doen.. Of elke dag scheren, (vanwege de schuin groeiende haren) of een baard laten staan…..Om het even, plus minus… 11 jaar geleden.


Sinds 2013 de baard wat langer laten staan, daarvoor altijd met de trimmer zonder kopje over de huid. Gevolg een mooie volle stoppelbaard en een vriendin met rode schuurwangen. Dit was ook top! Echter funest voor mijn stropdassen… Mijn kin schuurde nogal tegen de knoop….


Maar sinds 2014 echt wat langer laten groeien… tot heden heeft dit ook meerdere fases gekend..


Lachen van vrienden… Kriebelen… grappen… laten groeien… toch maar stoppen… verkeerd knippen… grijze haren eruit trekken….aan de puntjes bijten… (vooral de snor moest eraan geloven).
Er constant aanzitten, vooral de sik, beetje Master Pai Mei idee… Weer twijfelen en weer twijfelen…. Vanmorgen weer…. Blijft een puntje, echter na een bezoekje aan de spiegel… een desktop met een schietende Dan Bilzerian als background en een poster van Tony Beets in mijn garage komt de trots weer boven.. Ik ben zeer content…


Fase 2

Ik heb mijn eigen baardolie gemaakt… nog geen moment spijt van gehad.. zacht en ruikt lekker… vooral het kammen daarna… Niet teveel doen vanwege de glans.. Ik zit er nog nauwelijks aan en edereen vindt hem top!


Kids blij, werkgever blij, vriendin blij, Behalve schoonmoeder…. Des te meer motivatie om te laten groeien…..


Missie! Lang, verzorgd en goed ruikend en mijn broers aan de baard krijgen!


Enige waar ik van baal! Geen haargroei net boven mijn kin… ARg.. kan niet alles hebben…..


Bedankt voor het lezen en keep “you guys posted”!
 

Joffi

Baard
Van harte! Maar een werkgever die moeite heeft met een baard? Dan begrijp een werkgever niet wat je aan doorzettingsvermogen nodig hebt om zo'n prachtige baard te laten groeien!
 

maximum

Zware baard
Gefeliciteerd(Y)Er zijn helaas genoeg werkgevers die helemaal niets in baarddragers zien in bepaalde functies id en al helemaal geen empathie hebben met het doorzettingsvermogen ervoor;)
Beard up:)>
 

GlennBG

Volle Baard
FullSizeRender.jpg
[DOUBLEPOST=1477685047][/DOUBLEPOST]
Van harte! Maar een werkgever die moeite heeft met een baard? Dan begrijp een werkgever niet wat je aan doorzettingsvermogen nodig hebt om zo'n prachtige baard te laten groeien!
[DOUBLEPOST=1477685128][/DOUBLEPOST]
Even een leuke update, ik ben aangenomen bij een nieuwe werkgever! Wederom met Baard, ze hadden hier wel wat moeite mee... Echter: Heb het eens eerder geciteerd, Kennis is koning! Hoppa! Baard is baas!

Congratz! (Y) :)>
 
Banner image
Top