neklijn te hoog?

Pim

Baard
Goedemiddag baard homies,

Na een jaar ben ik toch weer van plan om mijn baard langer dan 5 mm te laten groeien. Ik zit nu nog maar op 10 mm, maar het doel is richting een volle baard. Het project is vijf week geleden gestart. Omdat ik altijd loop te klooien met de neklijn ben ik naar een barbier gegaan. Maar dat is uitgelopen op een grote teleurstelling. Te hoog en ongelijk aan beide kanten. Nu alweer een deel laten aangroeien, Ik vraag me alleen af of de neklijn nog steeds te hoog is, Zo ja, kan ik deze dan laten aangroeien en wordt het dan geen rommelig gebeuren in de nek in verband met twee verschillende lengtes? Ik stel jullie advies zeer op prijs!
 

Bijlagen

  • 2016-09-20_01.05.40_1[2].jpg
    2016-09-20_01.05.40_1[2].jpg
    571,6 KB · Weergaven: 121
  • 2016-09-20_01.06.47_1[1].jpg
    2016-09-20_01.06.47_1[1].jpg
    552,2 KB · Weergaven: 123
  • 2016-09-20_01.10.12_1[1].jpg
    2016-09-20_01.10.12_1[1].jpg
    572,4 KB · Weergaven: 128

Gustaaf

Baard
Is in mijn ogen niks mis mee,
Ik heb de fout ook al gemaakt om naar de barbier te gaan :) .
Vanaf nu gewoon laten groeien...
 

Pim

Baard
Bedankt Gustaaf bedankt voor je reactie. Bedoel je met groeien, het aangroeien van de neklijn of de baard an sich. Ik laat de baard zeker groeien. De tondeuse komt er niet meer aan te pas. Go with the baardflow!
 

maximum

Zware baard
Als je daadwerkelijk voor een volle baard gaat zou ik die neklijn snel laten vieren..Anders ga je dekking tekort komen in de toekomst voor het mooie plaatje naar mijn mening:)>
 

Pim

Baard
Thanks Maximum. Dat is inderdaad de insteek een volle baard. Dus ik overweeg ook een maand niks aan de neklijn te doen en dan naar de mannen van NY barbershop voor een goede lijn te plaatsen.
 

Weeble

Volle Baard
Te kort vind ik het niet, maar als je het langer wilt laten groeien, dan mogen de grenzen wel verlegd worden.
Bovendien ben jij degene die jezelf elke dag in de spiegel aankijkt. Als jij het de neklijn wilt verzetten dan moet je dat zeker doen!
 

Pim

Baard
Te kort vind ik het niet, maar als je het langer wilt laten groeien, dan mogen de grenzen wel verlegd worden.
Bovendien ben jij degene die jezelf elke dag in de spiegel aankijkt. Als jij het de neklijn wilt verzetten dan moet je dat zeker doen!
Thanks Weeble. Klopt! Misschien helpt het ook om niet elke ochtend in de spiegel kijken en laat de natuur gewoon zijn werk doen.
[DOUBLEPOST=1474390380][/DOUBLEPOST]
Zoals mijn bovenbuur al zei: Let it grow :)>

Cowboy. Klopt. Ik denk dat ik er teveel mee bezig ben. En juist dat heeft verleden jaar ook mijn ver gevorderde baard verknalt. Dus een wijze les. De vier weken maar laten groeien en dan wat structuur laten aanbrengen waar ik verder op kan borduren!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nou onder de kaken zit niet zoveel meer, maar je bent een veteraan en ik ga er vanuit, dat je het afgelopen jaar het baardforum nog bezocht hebt, dus je vraagt eigenlijk naar de bekende weg. Laat het nou gewoon maar enkele maanden groeien en blijf weg van de barbier. Ik ben benieuwd naar het resultaat. :)
 

Pim

Baard
Nou onder de kaken zit niet zoveel meer, maar je bent een veteraan en ik ga er vanuit, dat je het afgelopen jaar het baardforum nog bezocht hebt, dus je vraagt eigenlijk naar de bekende weg. Laat het nou gewoon maar enkele maanden groeien en blijf weg van de barbier. Ik ben benieuwd naar het resultaat. :)
Zoals ik al aangaf laat ik het nu voorlopig groeien. Ik ga ervoor prof. Melchior
 
Banner image
Top