Neklijn, alweer ja

Neklijn te hoog?

  • Ja te hoog

    Votes: 32 86,5%
  • Nee is prima

    Votes: 5 13,5%
  • Te laag?

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    37

Janusss

Stoppelbaard
Beste mensen

Een korte en veelvoorkomende vraag dat ben ik me bewust. Maar ik wilde graag even bevestiging. Of juist dat iemand het tegendeel bevestigt.
Ik ben laatst voor het eerst naar een barbier bij mij in het dorp geweest en die heeft bij mij een neklijn gezet zodat ik deze zelf bij kan houden en de rest kan laten groeien. Vanwege mijn werk moet een baard er verzorgt uitzien dus vandaar dat ik de neklijn blijf scheren. Mijn gevoel zegt alleen dat de neklijn te hoog staat en zeker bij de hoeken van mijn kaak.

Graag een antwoord,
De groeten
 

Bijlagen

  • B5106005-AF36-4530-956A-B2CB8E116DC4.png
    B5106005-AF36-4530-956A-B2CB8E116DC4.png
    1,6 MB · Weergaven: 427

zenn

Zware baard
BEARD_KING_How_To_Trim_Beard_Neckline_02_1024x1024.jpg


;)
 

Janusss

Stoppelbaard
Dan gaan we dat doen, bedankt voor de reactie. hoop dat het er over paar maandjes uitziet als een “echte” baard
 

Freerider

Baard
Dan gaan we dat doen, bedankt voor de reactie. hoop dat het er over paar maandjes uitziet als een “echte” baard
Het ziet er nu al uit als een echte baard, dus maak je daar maar niet druk om. Verder hangt het er natuurlijk wel vanaf welk model baard je ambieert.

Ik zou de halslijn inderdaad ook lager zetten, eerder iets zoals ik met rood gemarkeerd heb.
dc13305db37c34cb742dfc3ea23dc0fa.jpg



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 

Janusss

Stoppelbaard
Bedankt voor de aanvullende tekening, heb nu een goede richtlijn! Ziet er nog best prima uit die tekening haha
 

Texman

Koning Baard
Ha @Janusss ,
Ik zie dat mijn advies hebt opgevolgd de voorkant van je baard is nu langer.:)(Y)
Je hebt nu een erg mooie vorm in je baard en het staat je goed.
Ik zou hem nu ook niet laten inkorten dan loop je de kans dat het model er uit raakt.
Het is het beste om nog even door te gaan om wat overlengte te kweken. Daarna kan je naar de barbier om je baard te laten bijwerken.
Let op: bijwerken en dus niet inkorten want dan denkt de barbier dat je een korte baard wil hebben en haalt hij er te veel van af en kan je weer overnieuw beginnen.
Succes en laat ons weten hoe het verder gaat.
Texman :)>
 
Banner image
Top