Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Soms :D zit er zeer goede muziek bij.
Ben meer van de {hard}rock en jazz.{hoe verschillend wil je het hebben} :rolleyes:

Ik heb al eens geschreven dat ik weer hard aan het oefenen ben op je ukelele.
Jazz op de ukelele vind ik dan ook heerlijk om te luisteren.

Ja, ik vind dit ook erg leuk om naar te luisteren en doet mij een beetje denken aan de tijd dat er nog weinig mensen TV hadden en er veel naar de radio werd geluisterd.:)
[DOUBLEPOST=1574958376][/DOUBLEPOST]
Yippie! Snaren! (Y)

Meesters op de snaren waren de mannen van The Cats and The Fiddle: twee tenor-gitaren, een tiple, een contra-bas en zeer ingewikkelde harmoniëen zingen en vrolijke scat-zang tussendoor.

Ook dit is erg leuk. Ik ken het niet maar zoals ik al eens eerder zei, er is door de tijd zoveel goede muziek gemaakt dat je steeds weer nieuwe ontdekkingen doet (Y).
[DOUBLEPOST=1574958580][/DOUBLEPOST]
Nooit geweten dat dat ook bestaat, waarom ook niet. Ik vind het heel liefelijk klinken. Ik wordt er meteen ontspannen van en ga daar ook eens naar op zoek.

En nu dit weer....

Sorry, maar Nina Hagen nee dat is nix voor mij, vroeger niet en nu ook niet.
 

Joep

Zware baard
vroeger had ik echt een hekel aan dat soort muziek, tegenwoordig kan ik er juist erg van genieten.
Net als dit bijvoorbeeld. Vroeger vond ik muziek geen muziek als er niet een ouderwetse band bij van pas kwam met "echte" muzikanten. Ik ben blij dat ik die gedachten heb laten varen. Nu kan ik juist ook ontzettend genieten van elektronische muziek. Een goeie remix van een toch al goed nummer.

 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik kan me nog goed een aflevering van "Star Trek" herinneren, waarin de bemanning van de Enterprise tijdens een feestje danste op electronische muziek gemaakt door één kerel op een keyboard.
Mijn schoolvriendjes, waarmee ik een bandje vormde, en ik rolden van de bank van het lachen, omdat we het een belachelijk beeld vonden. Moest je je eens voorstellen, dat dat in de toekomst waarheid zou worden. :D

Dat is dus gebeurd en ik vind er nog steeds geen ruk aan! :mad:

Even als tegenhanger een clip van een Jazz-orkestje, waarbij de muzikanten naar elkaar luisteren en reageren, een ritme-sectie die "duwt" een zangeresje met geheel eigen intonatie en enkele solisten, die hun instrument beheersen. ;)

 

Joep

Zware baard
Ik kan me nog goed een aflevering van "Star Trek" herinneren, waarin de bemanning van de Enterprise tijdens een feestje danste op electronische muziek gemaakt door één kerel op een keyboard.
Mijn schoolvriendjes, waarmee ik een bandje vormde, en ik rolden van de bank van het lachen, omdat we het een belachelijk beeld vonden. Moest je je eens voorstellen, dat dat in de toekomst waarheid zou worden. :D

Dat is dus gebeurd en ik vind er nog steeds geen ruk aan! :mad:

Even als tegenhanger een clip van een Jazz-orkestje, waarbij de muzikanten naar elkaar luisteren en reageren, een ritme-sectie die "duwt" een zangeresje met geheel eigen intonatie en enkele solisten, die hun instrument beheersen. ;)

Maar ook dit kan ik waarderen. Billie Holiday staat ook in mijn playlist :)
 
Banner image
Top