Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Rammstein heeft deze zomer in Europa een groot aantal concerten gegeven waaronder in Rotterdam.
Ieder concert is weer een ongekend spektakel Op YouTube zijn bijna alle shows terug te vinden waaronder deze registratie die ik erg goed vind.
 

Nib85

Volle Baard
Gaan er woensdag nog meer naar S&M2?


Ik moet hem overslaan.
Ik ga morgen naar “So long Cohen”

Leonard Cohen: wie was hij en waarom inspireerde hij zovelen? In ‘So long Cohen’ zoekt schrijver Bas Steman dit uit. Zanger, cabaretier Ernest Beuving doet Leonard Cohen herleven en zoekt mee. Via imitaties/ persiflages laat hij karikaturale tafelgastheren meepraten, van o.a. Maarten van Rossum en Nico Dijkshoorn, tot dominee Gremdaat. Samen met zangeressen Marlies Claassen en Ariane Greep en gitarist Tom Klein worden de prachtige nummers van Cohen gespeeld met veel respect en in de sfeer van het origineel.

Laat ik er dan ook gelijk een Cohen in zetten.

 
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Ik ben groot fan van Ane Brun. Niet echt manly, maar oh zo mooi.



Van mijn oudste dochter mag ik het niet meer opzetten, want ze wordt er te verdrietig van, dus koptelefoon op :D Ik snap best waarom ze dat zegt.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ane Brun is Noors, maar ze heeft vreemd genoeg hetzelfde accent en de "slis" als Melissa Carper, de vocaliste/contra-bassiste van de Carper Family, en die komt toch heel ver uit het Hillbilly-gebied van de V.S.
De bandnaam The Carper Family is een knipoog naar de muzikale schoonfamilie van Johnny Cash: the Carter Family.

 

Joep

Zware baard
Ane Brun is Noors, maar ze heeft vreemd genoeg hetzelfde accent en de "slis" als Melissa Carper, de vocaliste/contra-bassiste van de Carper Family, en die komt toch heel ver uit het Hillbilly-gebied van de V.S.
De bandnaam The Carper Family is een knipoog naar de muzikale schoonfamilie van Johnny Cash: the Carter Family.

Ja ik hoor het ook. Grappig zeg. Ik had hier nog nooit van gehoord.
Ik moest wel twee keer het filmpje afspelen voor ik het door had, want de eerste keer zat ik alleen naar de violist te kijken. Ik houd wel van dikke vrouwen :D
 
Banner image
Top