Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Een romantische clip of een songtekst over een onbeantwoorde liefde is ook niet echt passend ;)
Ha @Knulletje,
De uitspraak "Waarom moet alles toch altijd zo grof" is afkomstig uit een sketch van van Kooten en de Bie die heet Linda's Sex telefoon.
Linda is boodschappen doen en de moeder van Linda neemt de telefoon op en krijgt een zeer onbehouwen heerschap aan de lijn.
Na een tijdje vraag de moeder van Linda hoe de man heet en dan volgt de beroemde uitspraak "Herman waarom moet alles toch altijd zo grof".
Deze uitspraak heb ik op mijn werk nogal eens gebruikt was altijd lachen.
Dus toen ik de clip van Slayer zag dacht ik gelijk "Waarom moet alles toch altijd zo grof".
Als ik hem kan vinden zal ik hem hier wel eens plaatsen.
Texman :)>
 

Knulletje

Zware baard
Ha @Knulletje,
De uitspraak "Waarom moet alles toch altijd zo grof" is afkomstig uit een sketch van van Kooten en de Bie die heet Linda's Sex telefoon.
Linda is boodschappen doen en de moeder van Linda neemt de telefoon op en krijgt een zeer onbehouwen heerschap aan de lijn.
Na een tijdje vraag de moeder van Linda hoe de man heet en dan volgt de beroemde uitspraak "Herman waarom moet alles toch altijd zo grof".
Deze uitspraak heb ik op mijn werk nogal eens gebruikt was altijd lachen.
Dus toen ik de clip van Slayer zag dacht ik gelijk "Waarom moet alles toch altijd zo grof".
Als ik hem kan vinden zal ik hem hier wel eens plaatsen.
Texman :)>
Klinkt als humor! Ben niet bekend met Koot en de Bie maar snap je opmerking zeker.
 

Yainderidoo

Zware baard
Nou als ik dit zo hoor en zie kunnen jullie dit wel gebruiken.....je kunt meezingen want ik heb er songteksten bijgedaan.....:D

 

Texman

Koning Baard
Ha Yain,
Ik luister ook regelmatig naar dit soort muziek.
Mijn laatste ontdekking op dit gebied is:
Alpha Waves: Uplifting Hope van Mrm Team (Brain Waves, Vol. 1: Alpha, Delta, Theta Waves Music for Relax, Sleep and Brain Power ).
Ik heb het van I-tunes maar misschien kan je het ook op You tube vinden.
Willem
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik zie hem zo niet staan.....Mrm....staat dat voor Meditation relax music? Die hebben inderdaad een kanaal voor dit soort muziek.
Zou dit hem kunnen zijn...:
 

Texman

Koning Baard
Ik zie hem zo niet staan.....Mrm....staat dat voor Meditation relax music? Die hebben inderdaad een kanaal voor dit soort muziek.
Zou dit hem kunnen zijn...:
Het staat inderdaad voor Meditation Relax Music
Het klinkt hetzelfde alleen duurt dit wel erg lang. Ik denk dat ik hier een deel van heb. Het bijzondere van deze muziek zijn de Brain- waves waar de muziek op afgesteld is. Ik wordt hier heel relaxt van als ik het nodig heb.
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik kan hier heel erg van genieten. Wel maken ze vaak gebruik van herhaling. Veel van deze stukken zijn herhalingen van dezelfde "loops" en achterelkaar gelegd kun je uren en uren vol maken. Door de herhaling heb ik op een geven moment wel zoiets "nu even wat anders". En dan zoek ik weer een nieuwe op.
(Y)
 
Banner image
Top