Naar welke muziek luister jij op dit moment?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik was blij verrast, want Molly Hatchet kende ik echt nog niet. Mijn eerste gedachte was een kruising tussen E.L.O., Normaal en Brian Setzer en eindelijk een nieuwe band, die een einde maakt aan de zaadloze muziekstroming van deze tijd met Ed Sheeran en Freek & Susan, maar het blijkt al 50 jaar geleden begonnen te zijn en niet meer in de originele setting te bestaan.
Ik ga in ieder geval lekker luisteren!!!!(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ik was blij verrast, want Molly Hatchet kende ik echt nog niet. Mijn eerste gedachte was een kruising tussen E.L.O., Normaal en Brian Setzer en eindelijk een nieuwe band, die een einde maakt aan de zaadloze muziekstroming van deze tijd met Ed Sheeran en Freek & Susan, maar het blijkt al 50 jaar geleden begonnen te zijn en niet meer in de originele setting te bestaan.
Ik ga in ieder geval lekker luisteren!!!!(Y)
Het is Southern Rock net als Lynyrd Skynyrd, 38 Special, Blackberry Smoke en The Outlaws e.d.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik was blij verrast, want Molly Hatchet kende ik echt nog niet. Mijn eerste gedachte was een kruising tussen E.L.O., Normaal en Brian Setzer en eindelijk een nieuwe band, die een einde maakt aan de zaadloze muziekstroming van deze tijd met Ed Sheeran en Freek & Susan, maar het blijkt al 50 jaar geleden begonnen te zijn en niet meer in de originele setting te bestaan.
Ik ga in ieder geval lekker luisteren!!!!(Y)
Kent u MollyHatchet niet....?
 

zenn

Zware baard

Narrow Head - Moments of Clarity, blijft in mn hoofd hangen. Beetje Deftones-achtig qua sound.
 
Banner image
Top