my first one

gamocoyote

Stoppelbaard
Uiteindelijk toch maar eens besloten om een aantal maanden men baargroei, hoe miniem ook, eens te laten groeien.
Er werd me ooit verteld , door een iemand die in een barbershop werkzaam was, de eerste maanden nooit te knippen, of trimmen, maar gewoon te laten groeien, klopt dit?

Bijkomstig, ik wil ook zelf men baardolie gaan maken en samenstellen.
Waar bestellen onze Belgische vrienden hun spullen online?
Hoe lang blijft een eigengemaakte olie bruikbaar?
Ik hou van robuuste sterke geuren, wat kunnen jullie me aanraden?

In bijlage de stand van men baardgroei momenteel.

men baard.jpg
 

Skaggy

Volle Baard
Uiteindelijk toch maar eens besloten om een aantal maanden men baargroei, hoe miniem ook, eens te laten groeien.
Er werd me ooit verteld , door een iemand die in een barbershop werkzaam was, de eerste maanden nooit te knippen, of trimmen, maar gewoon te laten groeien, klopt dit?

In bijlage de stand van men baardgroei momenteel.

Bekijk bijlage 17126

Welkom op het forum @gamocoyote. Al een behoorlijke baard gegroeid. Minimaal 3 maanden laten groeien is om een goed beeld van je baardgroei te krijgen en welke mogelijke modellen daarbij passen. Dit advies is hier op het forum ook heel gangbaar. Veel plezier hier en met het maken van je eigen baardolie. (Y):)>
 

Texman

Koning Baard
Uiteindelijk toch maar eens besloten om een aantal maanden men baargroei, hoe miniem ook, eens te laten groeien.
Er werd me ooit verteld , door een iemand die in een barbershop werkzaam was, de eerste maanden nooit te knippen, of trimmen, maar gewoon te laten groeien, klopt dit?

Bijkomstig, ik wil ook zelf men baardolie gaan maken en samenstellen.
Waar bestellen onze Belgische vrienden hun spullen online?
Hoe lang blijft een eigengemaakte olie bruikbaar?
Ik hou van robuuste sterke geuren, wat kunnen jullie me aanraden?

In bijlage de stand van men baardgroei momenteel.

Bekijk bijlage 17126
Ook van mij welkom op ons leuke forum. Je hebt al een aardige baard hoelang ben je al bezig?
Wat die barbier tegen je zei klopt vooral voor mannen die een lange volle baard willen hebben.
Wil je echter een korte baard dan mag je hem eerder trimmen en bijhouden. Hou in ieder geval 3 maanden aan.
Veel plezier hier Texman :)>
 

Ardjan

Baardaap
Er werd me ooit verteld , door een iemand die in een barbershop werkzaam was, de eerste maanden nooit te knippen, of trimmen, maar gewoon te laten groeien, klopt dit?
Voor een mooie baard, helemaal waar!!! (Y)
De vraag alleen is; wat versta je onder "de eerste maanden"...?
Wat concreter zou ik willen zeggen: De eerste 4 maanden!

Wél kun je ondertussen de lijnen wat bijhouden! let op: de wanglijn niet te laag; en de halslijn niet te hoog! ;)
Beard on! :)>
En welkom op het forum! (Y)
 
Banner image
Top