Munitiekistradio

Sander

beards be like...
Om een of andere reden wilde ik een kratradio maken. Dit is doorgeslagen in een kratradio (voor schoonpapa - hij is enthousiast) en een munitiekistradio.

Krat gaat leuk worden, maar ik ben vooral enthousiast over de munitiekist.

Voorlopig heb ik onderstaande besteld en bekleed met mdf:`


DSC_0083.JPG DSC_0088.JPG

DSC_0003-2.jpg
 

Sander

beards be like...
Ik ken alleen de metalen kistjes. Heb net deze week nog een ander kistje gekocht voor mijn zwager...

Deze dus:
DSC_0006-2.jpg
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Dat wordt dan lekker radiomuziek beluisteren ... Vette speakers erin en Whoppaaaa:D(Y)
 

Bunny

Baard
Ik heb al jaren een uitgeholt krat en wat onderdelen liggen om ooit eens af te maken
 

Sander

beards be like...
Haha, dat uithollen van dat krat is nog best wat werk ben ik bang. Misschien mag schoonpa dat zelf doen ;)
 

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Erg gaaf idee... zoiets hadden wij ook in de tonner en ypr toen ik nog bij 13pagncie zat.

Heb nu de Bose soundlink, prachtig apparaat, top sound (Y)
 

Sander

beards be like...
Het gaat mij meer om het knutselen en bezig zijn. Ben niet zo iemand die mij keiharde muziek op een veldje of strand zit en daar andere mensen ga lastig vallen.

Gewoon wat prutsen met elektronica, hout en computertjes.

Enne die Bose Soundlink ziet eruit als een mooi apparaat. Maar 200 euro vind ik wel wat veel van het goede. Alhoewel ik nu ook al richting de 150 ga geloof ik... :)
 

Sander

beards be like...
Waarschijnlijk komen er toch ledjes in:


Zojuist even geprobeerd en ze passen onder het deksel als ik er een tochstrip tussen plak :) (Heb een filmpje gemaakt, maar die staat op z'n kant helaas.)
 

Sander

beards be like...
Scherm hebben we er gisteren ook ingefreesd en het paneel voor de aansluitingen zit er ook in. Nu wachten op een ground loop isolator (de Raspberry Pi zorgt voor een ground loop) en de hoekjes voor de ledjes. Vanavond in ieder geval alles inbouwen (bekabeling zit al in elkaar). Gaat rap zo :)
 

Sander

beards be like...
En we kunnen ook gewoon lekker gamen: Super Mario Kart!!

kyvFk6X.jpg
 
Banner image
Top