Mr. Dutchman

Marius

Baard
Mijn eerste baardolie was de 'Kneiterolie' van Mr. Dutchman, handgemaakt in Amsterdam. Een lekkere mild kruidige geur. En niet geheel onbelangrijk een goede prijs. Uit mijn hoofd 16.95 voor een flesje van 30ml. Ze hebben ook nog de 'kickenbalsem' en 'uberzeep' die nog geprobeerd moeten worden.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ook nog nooit van gehoord :oops:
Ach, we kunnen ze ook onmogelijk allemaal kennen uiteraard ;)

Qua prijs klinkt dat niet onaardig.
Zelf minder fan van de kruidgeuren.

Wat verstaan ze eigenlijk onder "handgemaakt" ??
Welk verschil is er met een ander merk ??
 

Marius

Baard
Precies! Er is zo ontzettend veel te krijgen. Wat ze verstaan onder handgemaakt weet ik niet. Dat vermelden ze niet ;-) Neem eens een kijkje op de website: www.mrduchtman.nl

Wat betreft de geur 'Een gedistingeerde geur van sinaasappel, koriander en cederhout'. Het verschil met andere merken?? Tja, het komt uit Nederland. Het verschil met Damn good soap company is in ieder geval de prijs. DGSC vindt ik behoorlijk aan de prijs moet ik zeggen. Verder claimen de meeste producenten, zo ook mr. Dutchman, dat het allemaal natuurlijke producten zijn en handgemaakt is. Dus in die zin is er denk ik weinig verschil. Er is bijzonder veel concurrentie tegenwoordig. Ik zie dat er in de balsem klei zit, wat je volgens mij niet vaak ziet.

Al met al denk ik dat het gewoon een kwestie is van een goede prijs/kwaliteit verhouding. Daarbij spreken de etiketten mij wel aan. Eenvoudig met droge teksten, net als bv. Bluebeards Revenge. De producten worden volgens mij tot nog toe alleen verkocht in Barbershops.
 

Jules

Stoppelbaard
Hallo Marius
Wat onwijs leuk om ons product op jullie site te zien.
Even een korte toelichting.
Handgemaakt betekend dat wij onze producten zelf produceren in kleine oplages max 500.
Wij vullen smelten en mengen alles zelf.
Zelfs de sticker plakken we er zelf op.
Onze oliën en vetten worden rechtstreeks uit land van herkomst geïmporteerd.
De prijs van de olie moet ik je even corrigeren maar je zat goed in de buurt 18.50.
Mocht je het leuk vinden eens te komen kijken horen wij dit graag
 

Marius

Baard
Ha Jules,

Supertof, bedankt voor je toelichting. Ik zou het zeker tof vinden om een keer te komen kijken.
 

Boof72

Volle Baard
Inmiddels in het bezit van een potje Kickerbalsem , of te wel een potje wax.
Nu is dit de eerste die ik gekocht heb dus heb geen vergelijkings materiaal maar ik vindt hem goed / lekker.

Zelfs mijn vrouw melde van de week ...... hee ik ruik je baard ! ( nee schat dat is de wax ;-) )
 

Flipkoos

Baard
De balsem ruikt heerlijk en werkt perfect, de olie ben ik wat minder enthousiaste over. Prima geur, maar ik krijg er jeuk van. Anders dan bijv. Honest Amish.
 

Robin83

Baard
Hallo Marius
Wat onwijs leuk om ons product op jullie site te zien.
Even een korte toelichting.
Handgemaakt betekend dat wij onze producten zelf produceren in kleine oplages max 500.
Wij vullen smelten en mengen alles zelf.
Zelfs de sticker plakken we er zelf op.
Onze oliën en vetten worden rechtstreeks uit land van herkomst geïmporteerd.
De prijs van de olie moet ik je even corrigeren maar je zat goed in de buurt 18.50.
Mocht je het leuk vinden eens te komen kijken horen wij dit graag
Hoi Jules, ik gebruik nu al een tijdje Mattemodder, ik vind de geur echt super! Is er ook een parfum oid van? En in welke andere producten wordt deze geur gebruikt?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
 
Banner image
Top