Moet ik geduld hebben?.

Gerrit

Baard
Wil voor t eerst in mijn leven eens eens baard laten staan...
Nooit eerder gedaan omdat ik vond dat ik geen volle baard heb...
Ondertussen grijs ( maar wijs!,)
Zoek eigenlijk stimulerende reacties om door te zetten...

Ajeto!....gerrit
 

RonM

Baard
Hi Gerrit, welkom hier!

Om nu een stimulerende reactie te plaatsen, hebben we wel wat beeldmateriaal nodig ;)
Nu kan ik alleen maar het volgende zeggen, welkom hier en succes met je baardreis
:)>
 

Paulpa

Stoppelbaard
Hallo geert!!
Perfecte keuze om de baard te laten staan!!
Zoals je zelf al zegt je bent nooit te oud om een baard te laten staan
Gaat je zeker lukken!!!

Gr paulpa
 
welkom gerrit
als je je baard goed verzorgt en tijd geeft zal hij wel voller worden denk ik
ik ken er niet veel van ben ook nieuw lol
 

maximum

Zware baard
Welkom Gerrit op dit baardig forum(Y)Wat je zelf al aan kaart in je topic benaming,een goede baard vergt veel geduld:)Kun je dat geduld op brengen dan kan er misschien wel iets moois ontstaan wat je op voorhand niet had voorzien;)Veel plezier op je baardreis:cool:Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Voel je welkom Gerrit..
Zo te zien staat er al een mooie baard. (Y)
Hij moet dus iets langer begrijp ik?
In ieder geval genoeg motivatie te vinden op dit forum. En je bent niet de enige grijze hoor..;)
 

Gerrit

Baard
Welkom op het forum en bij de selecte groep "Silver Foxes", oftewel grijsbaarden, haha. ;)
Moet er wel bij zeggen dat mijn vrouw t wel mooi vind en zij mij de eerste zet heeft gegeven...ze houd wel een beetje van dat ruige.....maar zoals ik al verwachtte zal ik geduld moeten hebben.......laat dat nou net mijn zwakke punt zijn...maar ik ga t eens kans geven...tis er sneller af dan erop...
 

maximum

Zware baard
Moet er wel bij zeggen dat mijn vrouw t wel mooi vind en zij mij de eerste zet heeft gegeven...ze houd wel een beetje van dat ruige.....maar zoals ik al verwachtte zal ik geduld moeten hebben.......laat dat nou net mijn zwakke punt zijn...maar ik ga t eens kans geven...tis er sneller af dan erop...

Ik weet niet hoe lang je al bij je vrouw bent Gerrit:)Maar als dat een lange tijd is is geduld wellicht toch een sterk punt bij je;):p Beard up:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Moet er wel bij zeggen dat mijn vrouw t wel mooi vind en zij mij de eerste zet heeft gegeven...ze houd wel een beetje van dat ruige.....
Bij mij was het zelfs initieel op vraag van de vrouw dat ik de mijne liet staan ;)
 

zenn

Zware baard
Joh, gewoon laten groeien... Zolang je er niet teveel aan denkt gaat de tijd vanzelf voorbij en is je baard langer.
 

GlennBG

Volle Baard
Trimmers, scharen, tondeuses, scheermessen en ander baardmarteltuig door je vrouw laten verstoppen... Genieten van de zonnestralen, groeit je baard extra hard van...
Voor je het weet is de zomer voorbij en heb je een epische baard!
Overigens nog welkom en have fun hier...Beard up! ;) (Y)
 

Zwollenaar

Zware baard
Voel je welkom Gerrit op dit sympathieke forum. Na ruim 30 jaar baardragend is mijn baard ook grijs
geworden
 

HBER

Stoppelbaard
Hallo Gerrit, vooral doorzetten: ik dacht ook dat ik nooit een volle (grijze) baard kon laten groeien, maar lengte (... en vooral geduld ... pffff) doet een hele hoop!! Succes!
 
Banner image
Top