MijnBaard.nl

... moeilijke keuze, nieuwe balm / wax

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door LuckyBasterd, 27 nov 2017.

1. Baardsterdam

Baardsterdam Baard

Er zijn in Nederland kwalitatief uitstekende baardproducten te koop: DutchBeard, ManlyMane, Superfurry.
    Waarom zou je het uit het buitenland halen, waarom je eigen landgenoten overslaan?
    Koopt Nederlandsche waar!

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  2. Mapa

Mapa Stoppelbaard

Ik weet niet of iemand deze al voorgesteld heeft,

Maar de producten van reuzel vind ik zelf GE WEL DIG!
    Vooral de geur van de "original" producten is fantastisch.. alleen al daarom zou je een baard laten groeien!

(Oke, ik heb nog geen mooie dikke volle baard, maar heb wel al eerder eentje van 5-6cm lengte op m'n kin gehad, aangevuld met een wollige snor. Dus ondanks het feit dat ik momenteel nog niet veel baard om op te scheppen heb, kan ik wel echt deze producten aanraden)

Bijgevoegde bestanden:

ProfessorMelchior, Texman en Knulletje vinden dit leuk.
  3. Knulletje

Knulletje Zware baard

Dank voor de tip! Binnenkort ook weer eens een aankoop doen en zal deze in gedachten houden.

4. Mapa

Mapa Stoppelbaard

Zeker doen,

Ik heb het merk perongeluk / per toeval ontdekt.. en zweer echt bij zowat al hun producten.

Heb ook hun "no rinse" baars shampoo en hun body soap..
    Allemaal heel aangename geuren, en verder gewoon goede producten.

Niet de goedkoopste (kijk zeker even rond online want de prijzen kunnen serieus schommelen.. koop ze vooral niet op bol.com, daar kosten ze soms wel 40% extra!)

Laat maar weten wat je er van vind! En als het niet je ding blijkt te zijn.. wil ik ze waarschijnlijk wel overkopen van je :p

ProfessorMelchior en Knulletje vinden dit leuk.
  5. Knulletje

Knulletje Zware baard

Ik heb meestal de 'grooming tonic' van Reusel. Voor hoofd en kin een aanrader. De baardolie en balm wel voorbij zien komen en over gelezen maar tot op heden nog niet aangeschaft. Je mag ze overnemen tegen bol.com prijzen ;):D

6. Texman

Texman Koning Baard

Ik gebruik ook de "Grooming tonic" van Reuzel voor mijn baard en vind het een geweldig product (Y)(Y)(Y).

ProfessorMelchior, Knulletje en tijn vinden dit leuk.
  7. tijn

tijn Volle Baard

Klopt ben het helemaal met je eens. Ook ik gebruik de Grooming tonic voor mn baard en dat werkt idd perfect.

ProfessorMelchior, Knulletje en Texman vinden dit leuk.
  8. zenn

zenn Zware baard

Zelf vind 'k de geur van de Reuzel producten echt heerlijk! Alleen jammergoenoeg vind 'k het heel vettig overkomen qua look en 'k krijg van de toegevoegde parfum de kriebels in mn baard... :(

Texman en Knulletje vinden dit leuk.
  9. Beardnewbe

Beardnewbe Baard

Zelf gebruik ik al een hele tijd graag de balm van Dr K Soap Company, geeft ook een goeie hold maar niet té. Voor wie niet zo houdt van toegevoegde geur hebben ze ook deze ‘Zero’-variant:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Texman en Knulletje vinden dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina