mike's beard

Hallo beste baard dragers en mannen die wouden dat ze een baard hadden
Ben sinds eind 2014 me baard aan het laten groeien,ben week of 5 geleden naar een barbier geweest hier in de buurt(althans hij noemde zich zo!)
Had de beste man gezegd er zo weinig mogelijk af te halen,maar tevergeefs helaas,teruggetrimd naar ong 1cm maar gelukkig groeit t als kool.
Reacties zijn altijd welkom!!

Hier een paar foto's
Ps:de eerste foto is van net20150316_223555.jpg
 

Bijlagen

  • 20150121_143412.jpg
    20150121_143412.jpg
    235,2 KB · Weergaven: 81
  • 20141224_152944.jpg
    20141224_152944.jpg
    254,7 KB · Weergaven: 84
  • 20141224_152923.jpg
    20141224_152923.jpg
    230,9 KB · Weergaven: 85
  • 20140924_175149.jpg
    20140924_175149.jpg
    139,5 KB · Weergaven: 82
  • 20140924_173503.jpg
    20140924_173503.jpg
    170,7 KB · Weergaven: 82
  • 20140910_120642.jpg
    20140910_120642.jpg
    106 KB · Weergaven: 87
Laatst bewerkt:

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hallo Michael, barbiers kunnen soms nare mensen zijn.. ;)
Maar voor jou een groot voordeel, je hebt een hele goeie groei!

Wat is je doel?
 
Hey arjay.
Weet nog niet helemaal precies wat me doel is heb meerdere mooie baarden gezien,die van jou bv! En met goeie groei bedoel je de volheid neem ik aan?
Hoe lang ben jij al bezig?
 
Laatst bewerkt:

Hans

Zware baard
Oerbaard
Hoi Michael, welkom en inderdaad een goeie volle baard, daar is niet iedereen mee gezegend
maar je moet het doen met wat je hebt/krijgt ;)
De ene barbier is de andere niet, als je de volgende keer gaat pluis dan van tevoren even uit
of er hier mensen zijn die ervaring met deze barbier hebben, kan je een hoop ergernis schelen.

Succes met het kweken in ieder geval (Y)

Groeten Hans.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hey arjay.
Weet nog niet helemaal precies wat me doel is heb meerdere mooie baarden gezien,die van jou bv! En met goeie groei bedoel je de volheid neem ik aan?
Hoe lang ben jij al bezig?
Ja bedoel ik idd de volheid mee.. als dat straks ook maar een beetje lengte krijgt gaat ie los! (Y)
Ik laat denk ik nu zo'n 4 maanden de lengte er goed inkomen zeg maar.. daarvoor altijd alles op een cm gehad.
Ondertussen wel paar keer bijgetrimd. Mijn doel is ook nog niet bereikt. Geen idee eigenlijk welke lengte ik naar toe wil, maar het zal op een gegeven moment daar zijn. Nu nog ff niet. Mag nog wel wat langer.. ;)
 

Floris

Baard
D*mn Michael, das al een zeer nette baard. Ook al is ie terug gesnoeid.
En een mooie kleur ook!! (we share that color) ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Welcome Michael:)>(Y)

Topbaard(Y)(Y)(Y):D
Dat wordt een of is een Full Beard :D(Y):)>
 
Hoi Michael, welkom en inderdaad een goeie volle baard, daar is niet iedereen mee gezegend
maar je moet het doen met wat je hebt/krijgt ;)
De ene barbier is de andere niet, als je de volgende keer gaat pluis dan van tevoren even uit
of er hier mensen zijn die ervaring met deze barbier hebben, kan je een hoop ergernis schelen.

Succes met het kweken in ieder geval (Y)

Groeten Hans.
Hè hans teneerste heb je echt een über dikke baard!
Hoelang heb je daar wel niet over gedaan dan
Zat te denken over een week of twee eens naar schorem te gaan in Rotterdam...goeie dingen van gezien!!
 

Danny

Baard
Hallo Michael!

Welkom hier! Zeer nette baard!

Wanneer je plannen heb om naar Schorem te gaan, I'm in! Ik hoor het wel van je ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Danny U still got that
free shave cut trim -whiskey Ticket
:D:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Hans

Zware baard
Oerbaard
t
Hè hans teneerste heb je echt een über dikke baard!
Hoelang heb je daar wel niet over gedaan dan
Hoi Michael, ik heb van nature geen echte "dikke" baard maar een redelijk normale baardgroei.
Ik heb jaren een zogenaamde "goatee" gehad, zie hieronder, sinds juni vorig jaar ga ik voor de
"Full Beard", ik heb dus de rest erbij laten groeien, nu maar zien wat het uiteindelijk wordt :D

 
Banner image
Top