Mijn eigen baardreis

Macx

Baardaap
Mooie baard Theo! het staat je fantastisch, het is een mooi plaatje.(Y)(Y)(Y)

En op de achtergrond, is dat je hond? Je woont daar wel in een mooie omgeving, hé.
 

TMG1961

Baardaap
Mooie baard Theo! het staat je fantastisch, het is een mooi plaatje.(Y)(Y)(Y)

En op de achtergrond, is dat je hond? Je woont daar wel in een mooie omgeving, hé.
Dank je. Dat is inderdaad mijn hond op de achtergrond. dat is Pixie, ze is 13 jaar en 2 maanden en is een Mechelse herder. Ik woon op ongeveer 300-400 meter van de Brunssummerheide. Dit is aan de achterkant van het vakantiepark wat hier ligt.

 

Macx

Baardaap
Dank je. Dat is inderdaad mijn hond op de achtergrond. dat is Pixie, ze is 13 jaar en 2 maanden en is een Mechelse herder. Ik woon op ongeveer 300-400 meter van de Brunssummerheide. Dit is aan de achterkant van het vakantiepark wat hier ligt.


Prachtig gebied man, ik heb even gegoogeld en zie alleen maar hele mooie plaatjes.
Klik hier maar eens broeders, wat een mooie foto's van de Brunssummerheide
Met de baard gaat het in ieder geval heel goed, blijf lekker door groeien Theo, hij wordt alleen nog maar mooier en mooier. En ga genieten van de komende prachtige dagen met zon. Lekker wandelen met de hond door het prachtige heidegebied en blijf lekker foto's posten, want dat vinden we erg leuk.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top