Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
Dank jullie. Voorlopig even geen barbier, niet omdat ik niet wil maar omdat deze de komende weken geen plek heeft. Heb al andere gebeld waar ik ook vertrouwen in heb maar die zit ook vol. Is dus nog even afwachten. Veel zal er niet afgaan, alleen het dunnere gedeelte aan onderkant.
 

tijn

Zware baard
Ja dat zal nu wel storm lopen hahaha. Nou dan duurt het gewoon wat langer he. Anders mischien zelf wat snoeien??? Ofgewoon geduld hebben ( en dat hebben wij baardmannenen wel hehahaha). Ik vind het een oracht basrd dus ik zou er gewoon nog even mee wachten
 

TMG1961

Baardaap
Vanochtend hoofdhaar gemillimeterd en dacht laat ik de baard ook meenemen en dan alleen de wangen iets korter. Ben op gegeven moment gestopt anders had ik geen baard meer over. Nu weet ik ook weer waarom ik baard niet zelf moet doen. Zie hier het resultaat, is niet echt geweldig geworden :(
5B7704ED-A0C1-4217-8D55-6DC4CE19C922.jpeg 4EA614B9-EB10-49E8-9FD5-F2A50E67F352.jpeg C8ACE09C-0BCB-4D97-AECA-9A151EEAA602.jpeg
 

tijn

Zware baard
Oeffen
Vanochtend hoofdhaar gemillimeterd en dacht laat ik de baard ook meenemen en dan alleen de wangen iets korter. Ben op gegeven moment gestopt anders had ik geen baard meer over. Nu weet ik ook weer waarom ik baard niet zelf moet doen. Zie hier het resultaat, is niet echt geweldig geworden :(
Bekijk bijlage 19032 Bekijk bijlage 19033 Bekijk bijlage 19034
Ja das idd wat kort. Maar het voorjaar komt eraan dus je moet maar denken, lekker luchtig.;):)>(Y). Je blijft een pracht baard hebben vind ik
 

TMG1961

Baardaap
Bedankt allemaal. Gelukkig is het grootste deel van de baard nog intact. De rest groeit wel bij. Meeste mensen valt het nog niet eens op.
 

Giant

Zware baard
Bedankt allemaal. Gelukkig is het grootste deel van de baard nog intact. De rest groeit wel bij. Meeste mensen valt het nog niet eens op.
Het lijkt mij ook heel moeilijk om een lange baard zelf te doen. Ik denk dat het lastig is om de goede vorm te houden. Dan moet je steeds weer bijknippen voor de symmetrie met als gevolg te kort.
Maar dat is bij jou gelukkig goed gegaan en de lengte is terug voor je er erg in hebt.
 
Banner image
Top