Mijn beginnende baard

Sander

beards be like...
Moeilijk om op zo'n forum te beslissen waar je moet posten.

Maar bij dezen, mijn bijna 4 weken baard.

Graag commentaar, tips, advies.

IMG_20141127_220738.jpg
Klikken voor groot ja... Hij is nogal huge anders.

Morgen of zaterdag sowieso turkse kapper...
 
Serieus, dat is een serieuze baard na 4 weken. Persoonlijk zou ik hem nog een maand door laten groeien nu als dat kan. Geen jeuk meer, en alles wat je er dan niet afscheert is redelijk egaal. Bij jou zeker.

Trots op zijn Sander!!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik geloof dat we ongeveer tegelijk gestart zijn Sander.
De mijne is alleen wat donkerder (maar ook op enkele plaatsen serieus grijs ;) ) maar verder vergelijkbaar.
Ik heb mezelf voorgenomen om er alvast in één keer werk van te maken en minimum 3 à 4 maanden te wachten en te kijken wat het geeft.
Voorlopig zowat 80% positieve reacties maar het zijn vooral die 20% negatieve die mij motiveren om door te doen LOL
We doen dit gewoon samen vanaf nu ;)
 

Sander

beards be like...
Prima plan haha. Zelf sinds deze week geen noemenswaardige jeuk meer. Verder ook weinig negatieve opmerkingen. Ik merk zelfs dat er kerels zijn die jaloers zijn (ik zou ook wel mijn baard willen laten groeien, maar lukt/mag niet). Een van mijn directeuren maakte nog een "grap" dat een baard niet mocht volgens contract, maar dat heb ik uiteraard genegeerd. En mijn vrouw vindt het ontzettend "stoer" staan, en volgens mij prikt het ook niet teveel meer (ze heeft vannacht althans niet geklaagd ;)).
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Moeilijk om op zo'n forum te beslissen waar je moet posten.

Maar bij dezen, mijn bijna 4 weken baard.

Graag commentaar, tips, advies.

Bekijk bijlage 5
Klikken voor groot ja... Hij is nogal huge anders.

Morgen of zaterdag sowieso turkse kapper...

Moeilijk om op zo'n forum te beslissen waar je moet posten.

Maar bij dezen, mijn bijna 4 weken baard.

Graag commentaar, tips, advies.

Bekijk bijlage 5
Klikken voor groot ja... Hij is nogal huge anders.

Morgen of zaterdag sowieso turkse kapper...

HELLO BAARDMANNEN
TE GEKKE HOOR ALLE BAARDEN ONDER MEKAAR :)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hello Baardmannen :)
Mijn baard heb ik nu al 10 weken...maar pfffffffffff.....onderkin gaat niet zo snel hahahaah
maar ja ....geduld overheerst alles...ben benieuwd hoe de mijne na 6 maanden eruit ziet...
Tussendoor wel ff naar barbershop natuurlijk :)
 
Banner image
Top