Mijn baard

BramM

Stoppelbaard
Hallo allemaal,


Ik ben nieuw op het forum dus zal me ook even voorstellen, ik ben Bram, 32 jaar en inmiddels al ruim een jaar mijn baard laten staan.

Ik heb hem inmiddels een paar keer bij laten werken bij de barbier en knip hem zelf ook af en toe in model.

Ik vraag mezelf alleen af of mijn baard erg langzaam groeit of dat hij de maximale lengte al heeft bereikt. Lijkt namelijk niet echt langer te worden...

Is een van beiden mogelijk?

Bijgevoegd een paar foto's

1ea8cb165f181228d4c1f46a2f6af39e.jpg


3e7bed9bcaafe612858cfdcf90eacfe0.jpg
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi Bram, welkom! (Y)
Flinke baard heb je...
Zit met hetzelfde qua langzame groei nu maar volgens mij komt er wel steeds nog bij.
Door het bijhouden van een topic met voortgangfoto's kwam ik erachter dat ie toch steeds groeit nog.
Plezier op deze site en met jouw baardgroei voortgang...
Beard on! :)>
 

BramM

Stoppelbaard
Hey Glenn, thanks!
Advies van de voortgangsfotos ga ik opvolgen. Ben benieuwd of ik dan toch verschil ga zien

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Spark + met Tapatalk
 

Ardjan

Baardaap
Hoi Bram, welkom op het forum (Y)
Ik denk dat je baard nog steeds groeit, maar door de lengte valt het minder snel op.
Met de voortgangfoto's zul je 't zien. :)>
 

BramM

Stoppelbaard
En weer bijna een maand verder, de afgelopen maand op mijn snor na niks meer geschoren of geknipt, dus ook het haar op mijn hals laten groeien.
De bedoeling is om er nu een tijd helemaal vanaf te blijven. Hopelijk wordt hij dan aan de zijkanten wat voller.
22214afe27a19305da6ec6f1d8977699.jpg
0477df4c6db1ddcca6df56b650b54be3.jpg
 

Ardjan

Baardaap
En weer bijna een maand verder, de afgelopen maand op mijn snor na niks meer geschoren of geknipt, dus ook het haar op mijn hals laten groeien.
De bedoeling is om er nu een tijd helemaal vanaf te blijven. Hopelijk wordt hij dan aan de zijkanten wat voller.
22214afe27a19305da6ec6f1d8977699.jpg
0477df4c6db1ddcca6df56b650b54be3.jpg
Misschien even opnieuw je foto's posten, want deze zijn niet te zien. ;)
 

BramM

Stoppelbaard
@Ardjan:

vreemd, ik zie ze wel. Ook de foto's die je gequote hebt zijn zichtbaar. Zijn ze verder voor niemand zichtbaar?

Hopelijk ga ik er de komende tijd het geduld voor opbrengen Hartenheer! Maar dat moet volgens mij wel goed komen. ;)

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Spark + met Tapatalk
 

BramM

Stoppelbaard
Iemand een idee hoe ik die irritante melding onder aan mijn posts gewoon uit kan zetten? Zonder steeds dat vinkje uit te zetten (wat ik nog wel eens vergeet...)
 

Hartenheer

Zware baard
@Ardjan:

vreemd, ik zie ze wel. Ook de foto's die je gequote hebt zijn zichtbaar. Zijn ze verder voor niemand zichtbaar?

Hopelijk ga ik er de komende tijd het geduld voor opbrengen Hartenheer! Maar dat moet volgens mij wel goed komen. ;)

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Spark + met Tapatalk
Ik zie de foto's prima.
Er zijn veel personen die vergeten dat ze een telefoon hebben die ook andere dingen kan en niet anders om.
Op de PC zijn ze (Y)
 

Ardjan

Baardaap
Inmiddels je foto's ook 'in beeld': Prima baard hoor! Mooie lengte! (Y)
En met 'geduld' gaan de zijkanten zich nog verder vullen. :)>
 
Banner image
Top