Mijn baard

Coninx

Baard
Hier even een foto van mijn baard
Voor en nu , mag nog langer en vollere worden. Vooral de snor Ook maar even ons vrouwtje erbij nemen xD

Dit is op een kleine 5 maand goed gegroeit
 

Bijlagen

  • IMG_20161225_192901.jpg
    IMG_20161225_192901.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 166

Coninx

Baard
Nu weet ik dat vrouwen vaak wat weerstand bieden tegen het laten groeien van een baard, maar dat op de foto mét baard ze niet te zien is vind ik zorgelijk ;)

Goeie baard!

Heb al een paar maak gezegt ( voor de grap) dat ik hem ga afscheren maar dan zegt ze : Nee niet doen xD
[DOUBLEPOST=1486730819][/DOUBLEPOST]
Nu weet ik dat vrouwen vaak wat weerstand bieden tegen het laten groeien van een baard, maar dat op de foto mét baard ze niet te zien is vind ik zorgelijk ;)

Goeie baard!

Voila ;D
 

Bijlagen

  • 20170122_150452.jpg
    20170122_150452.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 93

Robbyvm

Baard
Goeie baard !

hoe heb je ervoor gezorgd dat het vrouwtje die leuk vind.... bij mij is het nog steeds niet gelukt. Er wordt niet over gezeurd ofzo maar ze vind het echt niks :-(
 

Coninx

Baard
Goeie baard !

hoe heb je ervoor gezorgd dat het vrouwtje die leuk vind.... bij mij is het nog steeds niet gelukt. Er wordt niet over gezeurd ofzo maar ze vind het echt niks :-(

Goh goeie vraag :D

In het begin toen ik had gezegt dat ik hem ging laten staan was ze niet enthousiast.

Maar na 2 maand begon ze het wel leuk te vinden , en raar maar waar...

S'avonds in de zetel begint ze zelfs met de baard te spelen
 

Keefler

Baard
Kijk, die nieuwe foto is helemaal goed, de dame complementeert de baard.

Ik heb de fout gemaakt om na veel zeuren van m'n vrouw de baard dan maar geheel af te scheren, heel mijn trots lag over de wastafel verspreid, en met pijn in mijn hart de massaslachting weggewerkt.

Kom ik lekker gedouched met een glad geschoren gezicht naast d'r zitten op de bank en wat denk je?

"Waaauw schat wat ruik je lekker, en wat staat je dit zoveel beter dan een baard, ik ben weer helemaal verliefd op je"


:/ had je gedacht, haar reactie was ongeveer zo:

Ik ga naast d'r zitten, en pas na een kwartier keel schrapen kijkt ze naast zich, reageert verrast en zegt "Hahahaha, dat ziet er raar uit!"

Ik: "dit wilde je toch?"

Zij: "ja een stoppelbaardje mag wel..."

Ik: "zucht"


Dus, ik zit nu weer bijna aan de Heard, half year beard haha. En ik ga er weer helemaal voor, want vrouwen... niet te vertrouwen ;)
 

Coninx

Baard
Kijk, die nieuwe foto is helemaal goed, de dame complementeert de baard.

Ik heb de fout gemaakt om na veel zeuren van m'n vrouw de baard dan maar geheel af te scheren, heel mijn trots lag over de wastafel verspreid, en met pijn in mijn hart de massaslachting weggewerkt.

Kom ik lekker gedouched met een glad geschoren gezicht naast d'r zitten op de bank en wat denk je?

"Waaauw schat wat ruik je lekker, en wat staat je dit zoveel beter dan een baard, ik ben weer helemaal verliefd op je"


:/ had je gedacht, haar reactie was ongeveer zo:

Ik ga naast d'r zitten, en pas na een kwartier keel schrapen kijkt ze naast zich, reageert verrast en zegt "Hahahaha, dat ziet er raar uit!"

Ik: "dit wilde je toch?"

Zij: "ja een stoppelbaardje mag wel..."

Ik: "zucht"


Dus, ik zit nu weer bijna aan de Heard, half year beard haha. En ik ga er weer helemaal voor, want vrouwen... niet te vertrouwen ;)

Eerst vond ze er ook niks aan dat ik hem liet staan. Maar ik ben zo koppig geweest om bij mijn standpunt te blijven om hem te laten groeien :D

Op andere momenten geef ik de vrouw pas gelijk ( andere dingen )
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik zou persoonlijk die zijkanten meer mee laten groeien. Je hebt een vrij lang gezicht, dus dat zou je niet misstaan.. ;)
Maar zeker al een topbaardje! (Y)
 
Banner image
Top