Mijn baard reis zover!

Selwyn

Stoppelbaard
Dag mannen van het goede leven!
Na mijn aanmelding van gisteren werd ik goed geholpen met het zoeken van een goede barbier en deze heb ik dan ook zeker dicht bij huis gevonden! http://www.debarbier-meppel.nl/ is de plek waar ik naar toe ben gegaan en ik kon op de zelfde dag er nog terecht! Ik werd goed geholpen en alle vragen die ik als baard noob heb werden ook goed beantwoord! Vanaf dat de stoel achter over ging was ik al benieuwd wat het resultaat zou zijn aangezien ik toch voor mijn doen ''lang'' had gespaard. Er werd mij verzekerd dat de lengte niet zou veranderen en toe de stoel omhoog ging was ik echt blij verrast. Na maanden kijken hoe een mooie baard er uit kan zien zag ik dat nu ook bij mezelf! Je krijgt dan eindelijk te zien hoe het kan zijn. Ik ben van plan om het nog langer te laten groeien maar dan wel in het model dat ik nu heb! Hieronder before, mid and after foto's

Screenshot_20161219-083628.png
Before20170329_081814.jpgMid
IMG-20170329-WA0014.jpeg
After (met dank aan Marvin!!)

Voor zover mijn reis en ik hou jullie zeker op de hoogte mochten jullie de reis willen bij wonen. Ik kan nu gerust op zaken reis!
 

GlennBG

Volle Baard
Wow, nice! (Y)
Je bent goed geholpen en immens verschil zo met een baard mooi in model. Die gaat er nooit meer af denk ik...,:)>
 
Banner image
Top