Mijn 1e baard

rainman

Baard
Oke vandaag de 12 weken bereikt met minimaal trimmen, ik had eigenlijk gepland om nu een afspraak te maken bij de barbier maaaarrrr......ik ben nog niet helemaal content met de lengte. Er mag nog wel een week of 4 bij. Dus ik fatsoeneer de bakkebaarden en neklijn zelf even, de snor laat ik gaan want die wil ik nog wat voller hebben een beetje walrus of hungarian model. De volheid van de snor is goed aanwezig dus dat gaat wel lukken, de vorm van de baard zoals die groeit is ook wat ik in gedachten had dus alleen maar goed nieuws momenteel. Misschien dat het na de 16 weken nog steeds niet lang genoeg hahahaha want ik vind het alleen maar leuker en mooier worden.
 

Bijlagen

  • 20200814_121107.jpg
    20200814_121107.jpg
    943,2 KB · Weergaven: 99
  • 20200814_121129.jpg
    20200814_121129.jpg
    783,3 KB · Weergaven: 97

Texman

Koning Baard
Oke vandaag de 12 weken bereikt met minimaal trimmen, ik had eigenlijk gepland om nu een afspraak te maken bij de barbier maaaarrrr......ik ben nog niet helemaal content met de lengte. Er mag nog wel een week of 4 bij. Dus ik fatsoeneer de bakkebaarden en neklijn zelf even, de snor laat ik gaan want die wil ik nog wat voller hebben een beetje walrus of hungarian model. De volheid van de snor is goed aanwezig dus dat gaat wel lukken, de vorm van de baard zoals die groeit is ook wat ik in gedachten had dus alleen maar goed nieuws momenteel. Misschien dat het na de 16 weken nog steeds niet lang genoeg hahahaha want ik vind het alleen maar leuker en mooier worden.
Je hebt inmiddels een prachtige baard en snor gekregen die je heel goed staan (Y)(Y)(Y).
Als ik zo je bericht leest zit je er ook lekker relaxt in en ben je goed bezig en dat moet ook anders hou je het niet vol.
Ga zo door en succes,
Texman :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik loop even achter, maar alsnog een zeer warm welkom op het forum!(Y)

Met de voorgaande meningen ben ik het in het geheel niet eens. Het is een zielig dun baardje in een verkeerde kleur met een armtierig snorretje, dus het lijkt me raadzaam om deze zo snel mogelijk aan mij af te staan.
Mocht je je afvragen of hier enige jaloezie in doorklinkt…eh…eh…jawel.:oops:

Prachtige baard en snor, kerel. :)>
 

rainman

Baard
Nou hierbij de wekelijkse update, gister was week 14 van de baardreis die ik nog steeds met veel plezier doorzet. Ik heb de bakkebaarden ietwat terug genomen in volume, deze begon een beetje te ontsnappen aan me gezicht en dat vind ik geen mooi gezicht dus nu iets sportiever en slankere look. Deze baard heeft voor mij nu een nog een speciale betekenis erbij gekregen, al weet ik niet of ik dat hier wou neerzetten aangezien ik niet zo aandacht geil ben, social media heb ik al niet enz. Maargoed daar gaan we, 14 weken geleden op mijn broer ze verjaardag 23 mei kregen we beiden het plan om onze baar te laten staan voor de eerste echte keer, maar tot mijn grote verdriet heeft mijn broer het leven achter zich gelaten. Maar deze baard was de laatste afspraak die ik met hem gemaakt heb. Dus bij deze zweer ik dat hij er nooit meer af gaat.
 

Bijlagen

  • 20200829_164532.jpg
    20200829_164532.jpg
    726,7 KB · Weergaven: 84

Texman

Koning Baard
Ha @rainman ,
Je baard en je snor vind ik fantastisch (Y)(Y)(Y).
Maar dat van je broer vind ik diep tragisch :(:(:(.
Hoewel ik mij besef dat het niet makkelijk zal zijn wens ik je heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Groet Texman :)>
Ps. Het is hier soms een dolle boel maar serieuze dingen kunnen ook altijd dus je hoeft je niet bezwaard te voelen.
 

Ratlook

Volle Baard
---
@ Rainman,

Ten eerste heel veel sterkte met het verlies.

Maar ik moet je toch ook complimenteren met je baard, die ziet er al echt goed uit :cool:

En wat al eerder werd verteld, je kunt hier terecht voor plezier en bloedserieuze zaken,

dus vergeet dat niet !!

---
 
Banner image
Top