Meppelmug stelt zich voor....

Meppelmug

Stoppelbaard
goeiedag eem.... Moi, hallo.....

Mijn nick is Meppelmug mijn echte naam is John. Ondertussen 38 jaar jong, getrouwd en twee kids.

Waar ik vandaan kom? Uut Möppelt of in gewoon Nederlands, uit Meppel ;)

Van jongs af aan wist ik dat ik kaal zou worden (Zit in de familie), dus heb altijd gezegd dat ik alles gehad wilde hebben. Zo gezegd zo gedaan; stekeltjes, opgeschoren, permanent, alle kleuren van de regenboog etc... Tot het moment dat ik de trouwfoto's terugzag :( Dat was het absolute dieptepunt, zo'n kale landingsplaats bovenop.... No way! Alles er maar af dan..

Op een gegeven moment kom je op een punt, althans ik wel, dat je toch wat anders wil proberen. Bovenop is geen optie, dus dan maar aan de onderkant van het hoofd.

Ook hier vanalles geprobeerd; sikje, goatie, full beard, kort en lang.... Meerdere malen alles er weer af om vervolgens tijdens vakantie's (uit gemakzucht) weer alles te laten groeien.

Onlangs kreeg ik van mijn vrouw een kennismakingspakket van de baardshop:
image.jpg
Man! Dat had ik wel graag eerder willen hebben (Y)
Wat een heerlijke producten..

Zodoende ben ik op internet gaan zoeken naar meer informatie over baarden en hun verzorging. Er gaat echt een wereld voor je open, en ik was verkocht! Ik heb dus net een baardkam gekocht (ik mocht vrouwlief haar kam niet meer misbruiken), en mij hier aangemeld als lid.

Omdat mijn baard IS- (ISIS) achtige vormen aan begon te nemen heb ik vandeweek de plaatselijke barbier bezocht. Oh man, wat heerlijk is het als een ander je baard met liefde behandeld :p
Ik kreeg wel meteen de vraag wat ik kwam doen, want mijn baard was keurig verzorgd, en goed geschoren onder de kin. Wow! Een compliment op de koop toe, ik doe maar wat dacht ik dus altijd. We zijn dus al wel op de goede weg in ieder geval.

Mijn doel is om een nette verzorgde langere baard te laten staan en het maximale eruit te halen. Mijn gevoel zegt nu al dat dat met hulp van dit forum en medegebruikers helemaal goed gaat komen :D
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom op het Forum, John! Ik ben inmiddels zeer benieuwd geworden naar je baard, dus mocht je een foto willen posten in het Show je Baard forum dan zou dat top zijn!! (Y)

Maar dat is uiteraard geen verplichting! ;)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom John en zeer bedankt voor je uitgebreide voorstellen, wordt op prijs gesteld (Y)
Ik hoop dat je veel aan de informatie hier op het forum zal hebben en je aanvullingen zal plaatsen,
veel succes en fijn dat je vrouw hier achter staat, die van mij gelukkig ook maar er zijn vrouwen
die over de streep getrokken moeten worden :D
Succes en ga ervoor :)>

Groeten Hans
 
Banner image
Top