Mening?+tips

Ik probeer mijn wanglijn zoals de tip die ik gekregen heb zo hoog mogelijk te laten komen, maar ik vraag me af of dit de moeite waard is om door te laten groeien, of dat dit gewoon een paar losse haartjes zijn en dat ik die het beste gewoon kan wegscheren..

Verder begint de baard er nu toch wel behoorlijk vol uit te zien, en heb voorlopig nog geen plannen ermee te stoppen :)
20240130_133711.jpg20240129_142220.jpg
 

tijn

Zware baard
Ik probeer mijn wanglijn zoals de tip die ik gekregen heb zo hoog mogelijk te laten komen, maar ik vraag me af of dit de moeite waard is om door te laten groeien, of dat dit gewoon een paar losse haartjes zijn en dat ik die het beste gewoon kan wegscheren..

Verder begint de baard er nu toch wel behoorlijk vol uit te zien, en heb voorlopig nog geen plannen ermee te stoppen :)
Bekijk bijlage 27737Bekijk bijlage 27739
Mooie baard komt er aan. Ziet er top uit.
 

Texman

Koning Baard
Weer een weekje verder, merk dat het steeds voller begint te worden. Hoewel het natuurlijk niet zo snel groeit als ik zou willen :p

Vraagje over de haargroei onder de lip, gewoon mee laten groeien of wat korter houden dan de haren op de kin?

En wat betreft de halslijn die ik weer terug laat groeien, heb op de foto een lijn getrokken, zou dat een goed zijn?Bekijk bijlage 27694Bekijk bijlage 27695
De lijn is perfect zo krijgt je baard een prachtige vorm (Y)(Y)(Y):)>.
 

Ivan

Baard
Ik zou vaak graag een heel lange baard hebben, maar een zoals deze staat me ook wel aan. :D Vooral in de zomer lijkt me zo een veel praktischer dan zo'n immense bos haar. Minder last van de warmte, er blijft niets zoveel eten en drinken ik achter, en er is tenminste nog een deel van je gezicht waar de zon op kan schijnen.
 
Morgen een afspraak bij de barbier gemaakt, heb al vooraf met hem gepraat. Hij staat goed bekend, en is altijd al voor minimaal 2 weken vooruit volgeboekt.

Het wordt nu wel erg rommelig vind ik, vind dat het tijd is om het een beetje bij te werken. Het front wil ik nog langer dus zal hem aangeven dat daar niets aan hoeft te gebeuren.

Dit is nu ongeveer een 3 maanden baard, heb tussendoor mijn wangen wel een aantal keren wat korter getrimd. En de snor.
20240303_165739.jpg
 

tijn

Zware baard
Morgen een afspraak bij de barbier gemaakt, heb al vooraf met hem gepraat. Hij staat goed bekend, en is altijd al voor minimaal 2 weken vooruit volgeboekt.

Het wordt nu wel erg rommelig vind ik, vind dat het tijd is om het een beetje bij te werken. Het front wil ik nog langer dus zal hem aangeven dat daar niets aan hoeft te gebeuren.

Dit is nu ongeveer een 3 maanden baard, heb tussendoor mijn wangen wel een aantal keren wat korter getrimd. En de snor.
Bekijk bijlage 27877
Ben benieuwd naar wat de barbier gaat doen.
 
lijkt mij dat er op dit moment weinig aan te doen is, het ziet er eigenlijk wel erg netjes uit als je het mij vraagt!
Thanx! Ja op de foto zie je het niet zo goed, maar vooral aan de onderkant is t vrij rommelig, en ik wil even de lijntjes op de hals netjes hebben:) Daarna laat ik het voorlopig nog wel even doorgroeien
 
Banner image
Top