Marcellos hier :-)

Marcellos

Baard
Hoi allemaal,

Mijn naam is Marcel, 42 jaar, getrouwd en een trotse vader van 2 prachtige dochters.
Na jaren rond gelopen te hebben met een pijnlijk gezicht door het nat scheren, heb ik 3 jaar geleden besloten om een stoppelbaardje te nemen.
Dus een trimmer gekocht en een stoppelbaardje laten staan van 1-2 mm. Beviel me goed, leuke complimenten gehad.

Afgelopen voorjaar ging de trimmer stuk en heb ik m'n baard iets laten groeien...maar uiteindelijk weer een nieuwe gehaald en toch weer getrimd tot 1-2mm.

Echter kreeg mijn vrouw laatst een geniaal idee: "laat nu gewoon eens een baard groeien, want volgens mij heb je best een mooie baardgroei".
Zo gezegd zo gedaan, de trimmer de kast in en inmiddels ben ik nu 10 dagen verder zonder er ook maar iets aan gedaan te hebben.
Zie de foto van de 1e stap in mijn baardreis :)>

Ik heb geen idee hoe het eruit komt te zien of wat ik kan verwachten, maar vooralsnog bevalt het me prima en ben ik erg benieuwd!
Een vervolg van mijn baardreis zal komen in het "Baard laten groeien" topic.


Groet Marcel
 

Bijlagen

  • 20171205_005210-800x426.jpg
    20171205_005210-800x426.jpg
    67,4 KB · Weergaven: 27

Knulletje

Zware baard
Slimme vrouw! En ze heeft gelijk. Laten groeien die baard en laat je verrassen. Weet niet wat je doel is maar mocht je voor een lang model gaan geef het dan zeker een aantal maanden de tijd. De jeuk en springerige haartjes fase moet je even doorheen. Succes!
 

Kale666man

Baardaap
Probeer het wel op 1 topic te houden marcel,want ik heb net ook al een verhaaltje gezet bij een ander topic van je dus heb je er 2 nu.als je er1 aanhoud blijven ze je daar op volgen en anders gaat het doorelkaar
Ik maakte nog wel ergere dingen hoor ik had 5 topics maar nu 1 voor mijn baardreis.
 

TMG1961

Baardaap
Welkom Marcel. Ziet er goed uit voor 10 dagen. De eerste maanden niet aankomen en laten groeien, dus trimmer en scheermesjes in de kluis en dichtlassen die handel :D Wel goed verzorgen, olie/balsem, niet te vaak wassen, 2-3 keer per week is meer dan voldoende. Eind februari eens kijken wat de stand van zaken. Heb je zelf al een model baard waar je uiteindelijk naar toe wil werken? In ieder geval succes met de baardreis.
 

RCM

Baardaap
Super goed idee van je vrouw en ontzettend welkom hier Marcel! Ik heb echter ook geen idee hoe het er uiteindelijk uit gaat zien, maar wat ik kan zien aan die enkele foto is dat je meer dan genoeg potentieel hebt voor een mooie baard. Het zou een idee zijn om inderdaad een groeiproces topic te starten. Plaats daar bijvoorbeeld even 2 á 3 foto's in van de stand van zaken nu, en 1 of 2 keer per maand en update toevoegen. Door alle positieve ervaring ga je dit echt als een 'baardreis' zien en vaak met spontane adviezen en complimenten uiteraard! Het gaat je motiveren en het gaat je helpen door periodes die iets minder leuk :D. Ik wens je uiteraard heel veel succes met deze indrukwekkende reis van jongen naar MAN!!! :p

PS: Ik zie zojuist dat je al een topic bent gestart :D(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Marcellos,
Ook van mij een hartelijk welkom op het baardforum.:)
Leuk dat mee gaat doen. Goed idee van je vrouw laat haar maar meegenieten.
Als je vragen hebt stel ze gewoon. Er is hier veel kennis en kunde aanwezig.
Succes,(Y)(Y)
Texman
 

Hartenheer

Zware baard
Probeer het wel op 1 topic te houden marcel,want ik heb net ook al een verhaaltje gezet bij een ander topic van je dus heb je er 2 nu.als je er1 aanhoud blijven ze je daar op volgen en anders gaat het doorelkaar
Ik maakte nog wel ergere dingen hoor ik had 5 topics maar nu 1 voor mijn baardreis.
Ik vind dit een fout van de indeling van het forum.

De topic voorstellen hoort bovenaan te staan, en niet ergens in het midden.
Heb dit al eens aan @Cowboy verteld, maar weet niet wie hier een aanpassing kan doen.

Zelf maakte ook deze fout toen ik nieuw op het forum kwam. De topic voorstellen ook zeer onlogisch ingedeeld
 

Marcellos

Baard
Het voorsteltopic kan ik wel begrijpen, even jezelf kort voorstellen en dan ergens anders weer verder gaan.

Maar voor mij was/is het wel onduidelijk waar je je voortgang van je baardproject moet plaatsen, omdat je namelijk meerdere topics hebt zoals:
-"Baard laten groeien"
-"Show je baard"

Laatstgenoemde lijkt mij dan het meest relevante topic?
 

Kale666man

Baardaap
Jij hebt het goed gedaan volgens mij dan.ja eerst voorstellen en dan een topic uitzoeken is naar mijn weten ook het meest lochisch.
Maar goed,ik ben ook maar begonnen en jij doet het beter dan ikzelf in het begin.
[DOUBLEPOST=1512488962][/DOUBLEPOST]
Ik vind dit een fout van de indeling van het forum.

De topic voorstellen hoort bovenaan te staan, en niet ergens in het midden.
Heb dit al eens aan @Cowboy verteld, maar weet niet wie hier een aanpassing kan doen.

Zelf maakte ook deze fout toen ik nieuw op het forum kwam. De topic voorstellen ook zeer onlogisch ingedeeld
Ja vandaar dat ik het ook niet begreep.
 

Freerider

Baard
Er wordt vanuit gegaan, dat de leden van het Baardforum een uitzonderlijk intelligentie bezitten, zodat zij het mathematisch vermogen hebben om buiten de gewoonlijke logica de indeling te localiseren. :D
Ah, dus dat is mijn gebrek, kwam er ook pas later achter dat er een voorstel sectie was. Had al een baardgroei topic, dus heb nooit meer de moeite genomen om mijzelf verder voor te stellen.
Maar ja, van intelligentie ben ik nog nooit beschuldigd...

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Hartenheer

Zware baard
Er wordt vanuit gegaan, dat de leden van het Baardforum een uitzonderlijk intelligentie bezitten, zodat zij het mathematisch vermogen hebben om buiten de gewoonlijke logica de indeling te localiseren. :D

@ProfessorMelchior je bent op zo veel dingen goed op de hoogte.(Y)
Maar psychische logica heeft niets met intelligentie te maken.:cool:

{Sorry, zal deze topic niet verder meer vervuilen door offtopic te gaan :oops:}
 
Banner image
Top