Marcello's baardreis

Kale666man

Baardaap
Als je hem maar niet van de action neemt want,dan heb je een nylon
Zweetcap,hahahaha
Nee die zijn goedkoop maar waardeloos maar dat vind ik hoor en niet iedereen is gelijk en kan ook niet in de portemonnee kijken.
 
  • Like
Reactions: RCM

Marcellos

Baard
Soms doen een paar haartjes op de 1 of andere manier pijn, is dit normaal?
Meestal gebeurt het als ik even met m'n hand over m'n baard strijk.
 

RCM

Baardaap
Ik heb dat ook gehad in de 1ste 3 maanden. Ik ben gevoelig voor etherische oliën en dat irriteerde, daarbij prikte sommige haardjes tegen de huid wat een beetje pijnlijk aanvoelde, juist als je over je baard wrijft. Ik heb het goed gecontroleerd en het waren geen ingegroeide haartjes. Ik verwacht dus niet dat er iets aan de hand is. Hoop dat je iets aan deze info hebt! Succes! (Y)
 

TMG1961

Baardaap
@Marcellos Heb ik ook, heb er eigenlijk nooit aandacht aanbesteed. Heb het al jaren en ingegroeide haar heb ik tot nu toe nog nooit gehad. Ik heb het meestal met snor.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@Marcellos @TMG1961 Ook ik heb dat. Soms is een deel van de baard of snor "gevoelig". Geen idee, waar dat aan ligt en aangezien ik al meer dan 30 jaar mijn schedel scheer kan ik me niet herinneren of ik dat ook bij mijn hoofdhaar had.
Aangezien haarzakjes verbonden zijn met zenuwen om te functioneren voor de tastzin, vermoed ik, dat de gevoeligheid bij de ene persoon sterker ontwikkeld is, dan bij de ander.
 

Freerider

Baard
Ik heb er ook even last van gehad, ook op de snor. Ik vermoed en geïrriteerd haarzakje. Even last van gehad, maar ging vanzelf weer over.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Hartenheer

Zware baard
Haren die onder de huid groeide heb ik vroeger ook last van gehad. Een kwestie van even met een naald de huid open maken en de haar eruit trekken.
Had ook groei van {wij noemde het} naalden. Hele dikke harde haren, zo dik als een stopnaald.
Bijna geen wortel, maar konden aardig gaan ontsteken, je kon ze ook makkelijk uittrekken.

Dit is jaren geleden, toen ik net een baard groei had, zo rond mijn 18 tot 20e jaar.{de tijd van Napoleon :D}
 

Marcellos

Baard
Kleine update:
De haartjes doen geen pijn meer, dus dat is prettig :)

Inmiddels ben ik nu 24 dagen onderweg en ben wel tevreden hoe de baard groeit.
Aan de zijkanten groeien wel veel grijze haren, dus ben wel benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat worden...

Ook grappig om te zien hoeveel ik onbewust aan m'n baard zit :D
 

Kale666man

Baardaap
Goed om te horen Marcellis dan gaat het de goede kant op.
Ja wat hartenheer zegt klopt,maar in Groningen zeggen ze gasblond.(je zal er maar wonen.)
Maar lekker friemelen aan je baard is alleen maar leuk.(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ook grappig om te zien hoeveel ik onbewust aan m'n baard zit :D
Ha Marcellos,
Dat is het mooie van een baard.
Als ik zit na te denken zit ik ook door mijn baard te strijken.
Het is een rustgevend gevoel bijna een vorm van meditatie.:)
Op mijn werk werd ik er wel eens op aangesproken;)
En de kat vind het ook leuk om met haar staart door mijn baard te strijken.
Texman:)>
 
Banner image
Top