Maand 5, twijfel slaat toe...

Texman

Koning Baard
Al die baardproducten zijn natuurlijk leuk maar waarom zou je ze gebruiken als je ze niet echt nodig hebt.
De meeste producten zijn aardig aan de prijs.
Zelf gebruik ik uitsluitend Utility Balm van Beardbrand. Heel soms ook beardpoliser van Supperfurry.
Ik adviseer zeker voor de beginnende baardman. Koop niet te veel maar begin bescheiden met b.v. baardolie en kijk of je hier baad bij hebt.
Ik lees hier ook nogal eens dat mensen last hebben van jeuk.
Het zou zo maar kunnen dat je veel te veel producten (door elkaar) gebruikt voor de verzorging van je baard waardoor een allergische reactie optreed. Wees dus terug houdend.
Ik heb het hier al vaak geschreven maar als je last hebt van jeuk dan zou je eens dr. Bronner peppermint zeep moeten proberen. Ik gebruik deze zeep al jaren en ervaar geen enkel probleem.
De echte pepermunt olie in de zeep geeft een heerlijk verkoelend en jeuk stillend effect(nee ik heb geen aandelen).
De dr Bronnerzeep is te koop in vloeibare vorm als in tablet vorm.
Gebruik een tijdje de zeep en laat alle andere producten achterwege. Als je geen jeuk meer hebt kan je voorzichtig weer andere producten gaan proberen. Maar niet meer dan 1 tegelijk anders kom je er nooit achter waardoor de jeuk wordt veroorzaakt.
Succes Texman:)>
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Had je dit niet eerder kunnen pennen @Texman ??
Zit ik hier met 12 soorten baardolie, 6 balsems, 1 wax en 3 baardzeepjes..... plus nog wat spul van '13premiumbeardcare' wat ik met mijn verjaardag pas krijg......... :-D
Ik heb het al paar keer eerder geschreven maar je moet het wel lezen in de juiste context.
Ik bedoel hiermee voor mensen die te kampen hebben met ernstige huidproblemen en jonge net beginnende baarddragers.
Als jij nergens problemen mee hebt is er geen enkele reden om je in te houden in tegendeel want het is natuurlijk ook erg leuk.
Daarnaast begrijp ik het wel bij jouw, gezien je verzameling whiskey, pijpen, hoeden en petten. Een forse verzameling baard producten hoort hier natuurlijk ook bij.
Gr. Texman:)>
 
P

Pellie

Guest
Ik heb het al paar keer eerder geschreven maar je moet het wel lezen in de juiste context.
Ik bedoel hiermee voor mensen die te kampen hebben met ernstige huidproblemen en jonge net beginnende baarddragers.
Als jij nergens problemen mee hebt is er geen enkele reden om je in te houden in tegendeel want het is natuurlijk ook erg leuk.
Daarnaast begrijp ik het wel bij jouw, gezien je verzameling whiskey, pijpen, hoeden en petten. Een forse verzameling baard producten hoort hier natuurlijk ook bij.
Gr. Texman:)>

Het was ook echt als een grapje bedoeld! ;-)
 

Texman

Koning Baard
Ha Pellie,
Als je een smiley gebruikt zie ik alleen ;-) en weet ik dus niet wat dat betekend.
Mijn antwoord was trouwens goed bedoeld hoor.
Texman :)>
 
Banner image
Top