laten we hét eens proberen !

Qubex

Stoppelbaard
Dag beste leden!

Mijn naam is rob, 22 jaar en ben arbeider. Ik heb altijd sterke twijfels gehad of ik volle baard kan laten groeien?

Ik trimde mijn 'baardje' meestal na zo'n 2-3 weken. Maar deze keer gaan we er voor! Geduld is een mooie zaak...

Ik ben wel benieuwd of er potentieel in zit of...?

Dit zijn foto's van mijn baardje op dit moment. Ik heb mij ondertussen al zo'n 6 weken niet meer geschoren.

IMG_1164.JPG
IMG_1169.JPG
IMG_1172.JPG

Grtzz
 

Bijlagen

  • IMG_1166.JPG
    IMG_1166.JPG
    1 MB · Weergaven: 26
S

Serge

Guest
Over een paar weken weet je meer ff volhouden en ja dit komt wel goed:)>
 

Ardjan

Baardaap
Welkom op het forum!
Met 'geduld' komt het allemaal goed. De wangen zullen op termijn dichtgroeien.
Volhouden, en niet snoeien! ;)
 

Qubex

Stoppelbaard
We zijn inmiddels een weekje later, dus post ik een nieuwe foto!

Het is echt wachten tot de wangen mooi gaan dichtgroeien. Maar op een week kan je natuurlijk nog geen wonderen verwachten.Het is nog steeds de 'zwerver'look

Vandaag een complimentje gekregen bij de kapper dat een baardje mij wel staat.

Bij de eerste foto heb ik mijn baardje "gekamd" en dat oogt al meteen wat "voller". Op de tweede foto zie je als ik het niet kam. Tips?IMG_1198.JPGIMG_1194.JPG IMG_1200.JPG
 

Knulletje

Zware baard
Als je echt voor een volle baard gaat adviseer ik je je baard dagelijks minimaal 1 a 2 keer in de baardolie te zetten en lekker blijven kammen/borstelen. Ik heb mijzelf voorgenomen het eerste halfjaar (liever langer) geen barbier te bezoeken of zelf te gaan knutselen. Lekker wat lengte gaan pakken zeg maar..
 

Ardjan

Baardaap
Gaat goed; de wangen komen vanzelf. Let it grow. (Y) :)>
Wel bijzonder dat op de onderste foto je baard 'bovenop' je hoofd groeit. :D
 

Hartenheer

Zware baard
Een baard laten groeien is veel werk, je bent er 24/7 mee bezig.
Met wat geduld zal je een mooie volle baard krijgen.
Blijf uit de buurt van scharen en scheermessen.
 

JeroenP

Volle Baard
ik sluit me bij mijn mede baardmannen aan. lekker laten groeien (3mnd) en dan weer eens kijken. En...om de paar weken een foto plaatsen. zo kan je mooi je vooruitgang zien.

succes met je baardreis
 

RCM

Baardaap
Hele goede keuze zeg die baard, en geduld wordt inderdaad beloond! Heel veel succes en ik ga je topic volgen...

:)>(Y)
 

Qubex

Stoppelbaard
En we zijn ondertussen al 10 dagen verder. Hierbij een nieuwe foto van het vooraanzicht en zowel linker als rechterzijde.

Persoonlijk blijf ik dit een moeilijke fase vinden. Het komt nog steeds onverzorgd over omdat de wangen nog niet volgroeid zijn, maar ik hoop dat dat snel zal gebeuren? Mijn vriendin is er absoluut op tegen en wil dat ik het trim. Maarja dat zal helaas niet gebeuren

Volgende post zal over 2 weken zijn!
Grtzz

IMG_1255.JPG IMG_1256.JPG IMG_1257.JPG
 

Knulletje

Zware baard
Het wordt een zaak van de lange adem denk ik. Het kan wel enige maanden of langer duren voor het wat 'dichter zal zijn. Moeilijk te zeggen..
Ik zit op een krappe 4 maanden en ook mijn baard gaat alle kanten op maar meestal niet de juiste.. je moet er doorheen en anders zijn we zo een baard gewoon niet waard!:p

Succes man!!
 

RCM

Baardaap
Het ziet er helemaal zo verkeerd nog niet uit hoor! Je moet maar denken dat elke fase zijn charme heeft. De ene keer is dit, en de andere keer weer dat. Zolang je veranderingen ziet gebeurd er iets en groeit je baard. Zie het gewoonweg positief want je bent op reis naar een geweldige eindbestemming... Succes!!

:)>(Y)
 

Ardjan

Baardaap
Ik ben het met mijn bovenbaardman eens dat het er helemaal zo verkeerd nog niet uitziet. Inderdaad, probeer het positief te zien! Gewoon lekker laten groeien (en hopelijk niet te veel trammelant met je vriendin).:D
Je zou kunnen overwegen om bij een barbier de neklijn wat strakker te laten zetten; dan oogt het gelijk al een stuk verzorgder; Je vriendin blij (Y) en jij ook blij :eek:
En verder..., die baard die staat je prima!
Succes man! :)>
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top