Lange baard

Hartenheer

Zware baard
Hallo allemaal.

Ik ben Willem Hartman {nieuw op dit forum}, al wat op leeftijd maar heeft in der tijd al vanalles gehad.
Van grote snorren die ik in vorm hield met gewone haargel. Het nadeel was dat het ging schilveren.
Een sik, een volle baard, een zappa sikje. Hele grote bakkenbaarden.
Je kan zo gek niet opnoemen of ik heb het wel gehad.

Ik heb altijd al een stevige volle baardgroei gehad, en heb een keer geprobeerd om een lange volle baard te laten groeien.
Omdat vele het een zwerversbaard noemde heb ik hem maar weer gekortkwiekt.

Ik hoop hier tips te kunnen vinden om een mooie lange baard te laten staan.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Wim ;)

Als je een beetje door de topics heet surft kom je zeker al een hoop tips tegen (Y)

Let it grow :)>
 

Hartenheer

Zware baard
Ik ben al hard bezig om het te lezen.
Heb al vanaf mijn 18e een baard, tot verdriet van sommige werkgevers :D

Door mijn voegere baan moest ik me 2x per dag scheren wilde ik er netjes uit zien, dus dan maar een baard dan zag ik er altijd goed ut.

Ben jaloers hou uw baard eruitziet.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bedankt :oops:

Ow, en wat dat betreft kan ik als motivatie nog mee geven dat je ergens in mijn topic "Cowboys baard" kan zien hoe lang ik er over gedaan heb dus dat valt met een beetje geluk allemaal wel mee hoor ;)
 

Hartenheer

Zware baard
Het zal bij mij ook niet zo lang duren.
Soms hoor ik personen ik heb me al een maand niet geschoren, dat heb ik in 3 dagen :rolleyes:.
Maar het mooi houden is nog een kunst apart.
 

Goenie

Baard
Welkom Willem op dit zeer informatieve forum waar je van alles kunt vinden over je baard verzorging en nog veel meer....
Succes met je baardreis
 

Hartenheer

Zware baard
Ik zal proberen om een foto te maken.
Heb geen smartphone moet het dus met een fototoestel doen {ja die bestaan nog :p}

Meestal vermijd ik foto's, bendus al jaren niet meer vastgelegd.
Zodra het gelukt ik zal ik hem plaatsen. (Y)
 
Welkom. Ziet er op uw avatar al gaaf uit! Veel plezier op dit forum het heeft ontzettend leuke tips waar je veel van kunt opsteken. Succes met de baardgroei

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Ik denk dat degenen met baarden op lengte het allemaal hebben doorleefd, de zwerverslook.
Ik zorg er sinds mijn baard flink lang is voor dat er niets op mijn verdere uiterlijk is aan te merken..o.a. werkgevers accepteren de forse, woeste baard dan zonder gemor is mijn ervaring. Veel plezier hier en met de volle baard die je goed staat! :)>
 
Banner image
Top