Lange baard of niet???

Gerrit

Baard
Hallo baardmensen…..
ik ben weer eens begonnen met een poging tot een mooie baard….helaas heb ik niet die zware baardgroei zoals sommige gelukkige manne wel hebben….aantal jaar geleden ook eens geprobeerd….zou t gaan lukken met deze baardgroei?
bijgevoegd twee foto’s van aantal jaren terug…tussen de twee foto s zit 4 weken verschil..
groet en alvast bedankt voor t adviesIMG_1305.jpegIMG_1333.jpeg
 

tijn

Zware baard
Hoi Gerrit. Waarom denk je dat dat niet gaat lukken dan??? Volgens mij is het een kwestie van de tijd er voor nemen. Je hebt nu al een goed begin, laat de baard maar komen zou ik zeggen.
 

Gerrit

Baard
Hai Tijn,
bedankt voor je stimulerende woorden….op de bovenste foto had ik mijn snor al getrimd,te kort,dus daar kom ik de eerste maanden niet aan.
Wil gewoon eens kijken wat er gebeurt na een maand of 6….
barbier komt evt.veel later in zicht …of eerst gewoon een zgn.yeard proberen…
back to nature!!?
 

tijn

Zware baard
Hai Tijn,
bedankt voor je stimulerende woorden….op de bovenste foto had ik mijn snor al getrimd,te kort,dus daar kom ik de eerste maanden niet aan.
Wil gewoon eens kijken wat er gebeurt na een maand of 6….
barbier komt evt.veel later in zicht …of eerst gewoon een zgn.yeard proberen…
back to nature!!?
Laat de baard gewoon een maand of 3 helemaal zn eigen gang gaan. Is moeilijk maar eel het beste. Want als je naar de barbier gaat, gaat er altijd lengte AF.
 

Texman

Koning Baard
Hallo baardmensen…..
ik ben weer eens begonnen met een poging tot een mooie baard….helaas heb ik niet die zware baardgroei zoals sommige gelukkige manne wel hebben….aantal jaar geleden ook eens geprobeerd….zou t gaan lukken met deze baardgroei?
bijgevoegd twee foto’s van aantal jaren terug…tussen de twee foto s zit 4 weken verschil..
groet en alvast bedankt voor t adviesBekijk bijlage 27834Bekijk bijlage 27833
Ha @Gerrit ,
Welkom op ons leuke forum.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over je baard want volgen mij heb je een redelijk goede baardgroei. Een mooie lange en volle baard behoort volgens mij tot de mogelijkheden.
Het enige wat nodig is geduld, tijd en een goed verzorging.
Ik zou er voor gaan,
Succes Texman :)>
 

Gerrit

Baard
Hai Texman,
geduld is mijn slechtere eigenschap ,heb wel eens geprobeerd om hem langer te laten groeien ,maar te vroeg gestopt zoals zo veel hier waarschijnlijk.
ben nu 66 lentes en we gaan er voor!
laathet minimaal 5 maanden staan,en dan kijken we wel weer verder naar wat een barbier er van zegt of een wijze man hier op dit forum.
ik vind dit forum trouwens echt leuk en weet zeker dat dit forum heeft bij gedragen om velen dat laatste zetje te geven om door te zetten…
bij voorbaat dank en tot horens…
 

Peter1960

Baard
Hai Texman,
geduld is mijn slechtere eigenschap ,heb wel eens geprobeerd om hem langer te laten groeien ,maar te vroeg gestopt zoals zo veel hier waarschijnlijk.
ben nu 66 lentes en we gaan er voor!
laathet minimaal 5 maanden staan,en dan kijken we wel weer verder naar wat een barbier er van zegt of een wijze man hier op dit forum.
ik vind dit forum trouwens echt leuk en weet zeker dat dit forum heeft bij gedragen om velen dat laatste zetje te geven om door te zetten…
bij voorbaat dank en tot horens…
Als je een echt lange baard wil, moet je inderdaad heel veel geduld hebben, niet aankomen, gewoon laten groeien. De eerste maanden sluipt de twijfel binnen, zeker als je ook nog commentaar krijgt... Niets van aantrekken, laten groeien die handel. Eenmaal de yeard bereikt is er geen houden meer aan. Groeit bij mij trouwens ook niet meer zo snel, dus heb ook veel geduld moeten hebben...
 

Gerrit

Baard
Hai Peter,
dank voor je advies….
al had ik maar de helft van jouw baard…..
maar idd gewoon schijt aan de opmerkingen hebben,het is uiteindelijk mijn kop hè??
en ik ga er gewoon plezier in hebben,we zien wel…
 

Gerrit

Baard
Resultaat na 1 maandje…..ben wel tevreden….zal geen Mozes worden …maar ach…zolang die groeit gaat t goed he?
 

Bijlagen

  • IMG_1538.jpeg
    IMG_1538.jpeg
    753,3 KB · Weergaven: 24
Banner image
Top