Komt het goed met me cheeks ? (23jr)

Halil

Stoppelbaard
Hallo baard broeders,

Ik ben nieuw hier, maar niet nieuw in het proberen om een baard te laten groeien. Maar mijn baard wil maar niet gevuld worden op me zijkanten.. Derest van mijn baard hals, onderkant, connectors snor etc allemaal vol en dik, maar ik snap niet waarom de zijkanten niet voller worden. Alhoewel zie ik wel met flashlight van me telefoon allemaal vellus haartjes maar goed ze worden niet terminaal. Mijn vader en opa kunnen beide een dikke volle baard laten staan.

Komt dit nog goed ? Of iemand andere tips ?
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    628,5 KB · Weergaven: 104
  • 2.jpg
    2.jpg
    621,8 KB · Weergaven: 100
B

BrotherBeard75

Guest
Dit is zeker niet slecht als start. Geef het gewoon wat tijd en je zal zien dat het goed komt.
En een gouden tip voor nu: blijf ver weg van trimmers en laat het gewoon zijn gang gaan.
Dus, geduld en tijd en het zal bij jou vanzelf goedkomen.
Beard on!
 

Halil

Stoppelbaard
Dit is zeker niet slecht als start. Geef het gewoon wat tijd en je zal zien dat het goed komt.
En een gouden tip voor nu: blijf ver weg van trimmers en laat het gewoon zijn gang gaan.
Dus, geduld en tijd en het zal bij jou vanzelf goedkomen.
Beard on!
Ook niet contouren bijv onderkant ?
[DOUBLEPOST=1613736508][/DOUBLEPOST]
Dit gaat echt goedkomen hoor! Geef het de tijd om te groeien, je zal zien dat alles er dan voller uit gaat zien.
Ik hoop het echt, als ik het zo laat staan naar een maand ziet het dan er erg onverzorgd uit.
 

Amens

Baard
Ook niet contouren bijv onderkant ?
[DOUBLEPOST=1613736508][/DOUBLEPOST]
Ik hoop het echt, als ik het zo laat staan naar een maand ziet het dan er erg onverzorgd uit.

Ik denk dat je minder kritisch naar jezelf moet zijn, je schept een compleet verkeerd beeld van jezelf :)
 

Halil

Stoppelbaard
Ik denk dat je minder kritisch naar jezelf moet zijn, je schept een compleet verkeerd beeld van jezelf :)
Tjaaa, ben een beetje pessimistisch ingesteld i guess haha. Maar dus volgens jou zal dit met het ouder worden wel fixxen ? IK gebruik trouwens al aantal maanden ook minoxidil maar zonder resultaat echt...
 

Amens

Baard
Zo te zien trim je het nu, stop daar eerst eens een maandje of 3 mee en je zal zien dat alles goed komt!
 

Halil

Stoppelbaard
Zo te zien trim je het nu, stop daar eerst eens een maandje of 3 mee en je zal zien dat alles goed komt!
Ik heb dat wel is eerder geprobeerd, ik zal wel ff ern fototje toevoegen het is wel van 3 jaar geleden tho maar volgensmij is er niet veel verandert.
 

Bijlagen

  • 78017F39-9706-45B0-B51B-16C3051AB991.jpeg
    78017F39-9706-45B0-B51B-16C3051AB991.jpeg
    316,5 KB · Weergaven: 54

Texman

Koning Baard
Ha @Halil ,
Ook van mij nog welkom op ons leuke forum :).
Ik lees dat je al een hoop goede tips hebt gehad.
Op je foto van 3 jaar geleden zie ik dat je baard er toen strak uit zag.
Ik raad je aan om dat nu ook weer te doen maar dan ook met een scherpe wanglijn.
Als je je baard goed afbakent dan komt hij beter tot zijn recht, daarnaast denk ik dat de kale plekken zich beter gaan vullen dan 3 jaar geleden.
Hou er wel rekening mee dat het tijd kost maar het is zeker de moeite waard om te proberen. Mocht het toch niet lukken dan is er wellicht een baardmodel dat goed past bij je baardgroei.
Met Minoxidil zou ik stoppen dat is niet zo goed voor je gezondheid.
Wat je wel eens zou kunnen proberen is een baardroller hoewel je daar ook niet gelijk wonderen van moet verwachten.
Bij een baard draait het allemaal om geduld ;).
Succes Texman :)>
 

Halil

Stoppelbaard
Ha @Halil ,
Ook van mij nog welkom op ons leuke forum :).
Ik lees dat je al een hoop goede tips hebt gehad.
Op je foto van 3 jaar geleden zie ik dat je baard er toen strak uit zag.
Ik raad je aan om dat nu ook weer te doen maar dan ook met een scherpe wanglijn.
Als je je baard goed afbakent dan komt hij beter tot zijn recht, daarnaast denk ik dat de kale plekken zich beter gaan vullen dan 3 jaar geleden.
Hou er wel rekening mee dat het tijd kost maar het is zeker de moeite waard om te proberen. Mocht het toch niet lukken dan is er wellicht een baardmodel dat goed past bij je baardgroei.
Met Minoxidil zou ik stoppen dat is niet zo goed voor je gezondheid.
Wat je wel eens zou kunnen proberen is een baardroller hoewel je daar ook niet gelijk wonderen van moet verwachten.
Bij een baard draait het allemaal om geduld ;).
Succes Texman :)>
Bedankt voor je tips and tricks, Op dit moment heb ik ook mijn baard strak getrokken paar dagen geleden, ik zal even een fototje ernij halen zodat je met 3 jaar geleden en nu kunt vergelijken.
[DOUBLEPOST=1613753233][/DOUBLEPOST]
Ha @Halil ,
Ook van mij nog welkom op ons leuke forum :).
Ik lees dat je al een hoop goede tips hebt gehad.
Op je foto van 3 jaar geleden zie ik dat je baard er toen strak uit zag.
Ik raad je aan om dat nu ook weer te doen maar dan ook met een scherpe wanglijn.
Als je je baard goed afbakent dan komt hij beter tot zijn recht, daarnaast denk ik dat de kale plekken zich beter gaan vullen dan 3 jaar geleden.
Hou er wel rekening mee dat het tijd kost maar het is zeker de moeite waard om te proberen. Mocht het toch niet lukken dan is er wellicht een baardmodel dat goed past bij je baardgroei.
Met Minoxidil zou ik stoppen dat is niet zo goed voor je gezondheid.
Wat je wel eens zou kunnen proberen is een baardroller hoewel je daar ook niet gelijk wonderen van moet verwachten.
Bij een baard draait het allemaal om geduld ;).
Succes Texman :)>
Trouwens een baardroller gebruik ik ook 2x pw :D
 

Bijlagen

  • 5694D834-4D2A-4EB5-911E-5BB959BD456B.jpeg
    5694D834-4D2A-4EB5-911E-5BB959BD456B.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 46
  • F5A3F505-9AD5-4124-859E-BE5D89E4AD52.jpeg
    F5A3F505-9AD5-4124-859E-BE5D89E4AD52.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 48

Thebeardlessbard

Stoppelbaard
Ik denk dat dit zeker gaat goedkomen. Ik denk dat over 6 maanden zie je er helemaal niks meer van.
Je hebt meer haar op je wangen dat ik op sommige plekken. Mijn baard is dun haar en weinig behaard en wordt nu toch ook langzaamer iets voller.
Maar hoe ik er verder geen verstand van heb zoals ik nu de haartjes zien wordt dit weer een mooi exemplaar!
 

Halil

Stoppelbaard
Ik denk dat dit zeker gaat goedkomen. Ik denk dat over 6 maanden zie je er helemaal niks meer van.
Je hebt meer haar op je wangen dat ik op sommige plekken. Mijn baard is dun haar en weinig behaard en wordt nu toch ook langzaamer iets voller.
Maar hoe ik er verder geen verstand van heb zoals ik nu de haartjes zien wordt dit weer een mooi exemplaar!
Geen idee, of het over 6 maanden goedkomt of niet ik heb dit al een aantal jaren zo ik weet dus niet zo zeker of het gaat goed komen in 6 maanden. Misschien heb ik nog kans omdat ik vrij jong ben heb geen idee voor nu begrijp ook niet waarom ik die gaten heb. Al hoewel ik op me 19e leeftijd had ik ook gaten in me connectors en op me snor linkerkant. Die zijn nu gelukkig met ouder worden wel gevuld en dik geworden. We gaan het zien
[DOUBLEPOST=1613823575][/DOUBLEPOST]
Ziet er gelijk goed verzorgt uit (Y)(Y)(Y).
Het gaat er beter uitzien, als ze voller worden kan er niet op wachten. Het ziet er naar uit dat veel haarzakjes daar nog in ruststand zitten. Kan ik ze activeren door iets heb je een idee ?
 
Banner image
Top