Komt het goed met me cheeks ? (23jr)

Halil

Stoppelbaard
Hallo baard broeders,

Ik ben nieuw hier, maar niet nieuw in het proberen om een baard te laten groeien. Maar mijn baard wil maar niet gevuld worden op me zijkanten.. Derest van mijn baard hals, onderkant, connectors snor etc allemaal vol en dik, maar ik snap niet waarom de zijkanten niet voller worden. Alhoewel zie ik wel met flashlight van me telefoon allemaal vellus haartjes maar goed ze worden niet terminaal. Mijn vader en opa kunnen beide een dikke volle baard laten staan.

Komt dit nog goed ? Of iemand andere tips ?
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    628,5 KB · Weergaven: 104
  • 2.jpg
    2.jpg
    621,8 KB · Weergaven: 100
B

BrotherBeard75

Guest
Dit is zeker niet slecht als start. Geef het gewoon wat tijd en je zal zien dat het goed komt.
En een gouden tip voor nu: blijf ver weg van trimmers en laat het gewoon zijn gang gaan.
Dus, geduld en tijd en het zal bij jou vanzelf goedkomen.
Beard on!
 

Halil

Stoppelbaard
Dit is zeker niet slecht als start. Geef het gewoon wat tijd en je zal zien dat het goed komt.
En een gouden tip voor nu: blijf ver weg van trimmers en laat het gewoon zijn gang gaan.
Dus, geduld en tijd en het zal bij jou vanzelf goedkomen.
Beard on!
Ook niet contouren bijv onderkant ?
[DOUBLEPOST=1613736508][/DOUBLEPOST]
Dit gaat echt goedkomen hoor! Geef het de tijd om te groeien, je zal zien dat alles er dan voller uit gaat zien.
Ik hoop het echt, als ik het zo laat staan naar een maand ziet het dan er erg onverzorgd uit.
 

Amens

Baard
Ook niet contouren bijv onderkant ?
[DOUBLEPOST=1613736508][/DOUBLEPOST]
Ik hoop het echt, als ik het zo laat staan naar een maand ziet het dan er erg onverzorgd uit.

Ik denk dat je minder kritisch naar jezelf moet zijn, je schept een compleet verkeerd beeld van jezelf :)
 

Halil

Stoppelbaard
Ik denk dat je minder kritisch naar jezelf moet zijn, je schept een compleet verkeerd beeld van jezelf :)