Kom maar op!

Weeble

Volle Baard
Wel, je zou jezelf even kunnen voorstellen aan de rest van deze fijne forum;)
Mooie baard trouwens!:)>
 
....dat is wel zo netjes ja.....

45 jarige baardmans die eind vorig jaar besloot zijn eeuwige weekbaard eens te verlengen. Overdosis commentaar uit omgeving (boskabouter/bèèhèèè/zing je nu bij ZZtop/this is Sparta!!...) versterkt het "fy, ik bepaal wat ik doe" gehalte.

Maar waar stop ik? De zomer komt eraan. Gaat het een nare zweetbende worden? Ben al 2x bijgepunt door Schorem (superleuk!), en het groeit lekker door.
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Prachtbaard heb je!
Zomer en een baard gaan zeer goed samen, zelf al 3 zomers baarddragend...
Beschermd tegen schadelijke straling van de zon onder andere.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

Goeie baard (Y)

De lengte en dergelijke kom je op termijn uit Eigen ervaring wel achter :)>

Dubbel topic heb ik verwijderd :cool:
 
Als je toch al zover bent dan zou ik hem door laten groeien tot je eigen eindbestemming.

Zo niet wil ik best wel een zomertje ruilen;)
Als ik hem zat ben is ie van jou.....
Maar dat is het: wat is de eindbestemming? Wanneer is het goed, wanneer is het to much?
[DOUBLEPOST=1494666460][/DOUBLEPOST]
Welkom ;)

Goeie baard (Y)

De lengte en dergelijke kom je op termijn uit Eigen ervaring wel achter :)>

Dubbel topic heb ik verwijderd :cool:
Thanks!!
 

Jeb

Baard
Als ik hem zat ben is ie van jou.....
Maar dat is het: wat is de eindbestemming? Wanneer is het goed, wanneer is het to much?
[DOUBLEPOST=1494666460][/DOUBLEPOST]
Thanks!!
Ik denk dat ie lang genoeg is als je eroverheen blijft zeiken als je naar het toilet gaat, of hem blijft verwisselen met je sxhaamhaar en dan zo de baard in de broek beland :D

Of er mensen zijn die echt zover gaan of al zijn op dit forum dat weet ik niet, zo jah dan graag even een foto posten (en dan bedoel ik niet eentje met de baard in de broek)
 
Ik denk dat ie lang genoeg is als je eroverheen blijft zeiken als je naar het toilet gaat, of hem blijft verwisselen met je sxhaamhaar en dan zo de baard in de broek beland :D

Of er mensen zijn die echt zover gaan of al zijn op dit forum dat weet ik niet, zo jah dan graag even een foto posten (en dan bedoel ik niet eentje met de baard in de broek)
Jah....idd! Wie heeft hier de langste?? .....baardddddd.....
 
Welkome kerel nice baard hoor
en wat anderen er van vinden boeie . persoonlijk heb ik nooit last van warme dagen heb altijd een vrij grote baard gehad en nu weer op nieuw begonne . toppp ✌✌
 
Banner image
Top