klote kapper

Jensjes

Stoppelbaard
Een kapper heeft mijn neklijn te hoog geschoren aan 1 kant. Geen idee hoe die er bij kwam dat een baard zo moet zijn maar kom. Mijn baard is nu 24mm. Iemand enig idee hoe ik die 1 kant zo snel mogelijk kan laten bij groeien? Wil liever niet helemaal terug opnieuw beginnen
 

rudolf

Baard
Ook hier geld geduld,er bestaan naar mijn weten geen middeltjes voor snellere baardgroei... mijn moeder zei vroeger kattepis opsmeren. Stinkt en je zal geen kat hebben dan is het rennen achter de buurt katten aan.

Ik zou je neklijn recht trekken en weer laten groeien. Overigens zou ik ook niet meer naar dezelfde kapper gaan, maar dat laatste had je zelf al bedacht denk ik.
 

Jensjes

Stoppelbaard
Jha idd hahaha. Kattenpis klinkt idd ni zo aangenaam. Het was op aanraden van mijn neefje dat ik naar die kapper ben geweest. Toen ik buiten kwam was ik echt wel down toen ik mijn baard te goei bekeek. Ik laat hem nu gewoon 24mm tot het allemaal is bijgegroeid.
Online heb je toch zogezegde olie's of wat het ook is. Zo heb ik er 1 flesje van gekocht maar heb geen idee of het werkt of niet
 

Andreas

Baard
Ben zelf niet zo'n fan van barbiers. Ben er 2 keer geweest en 2 keer de mist in gegaan. Misschien moet ik op zoek naar n betere. Hiervan heb ik wel geleerd dat je tot in detail duidelijk moet zijn over wat je wilt met je baard en vooral wat je niet wilt.
 
Ben zelf niet zo'n fan van barbiers. Ben er 2 keer geweest en 2 keer de mist in gegaan. Misschien moet ik op zoek naar n betere. Hiervan heb ik wel geleerd dat je tot in detail duidelijk moet zijn over wat je wilt met je baard en vooral wat je niet wilt.
Mee eens, duidelijk zijn, voor je het weet verprutsen ze de boel en dan zoals gewoonlijk bij het afrekenen de gebruikelijke vragen, wilt u nog een shampoo, wilt u nog een crème, er is momenteel een aanbieding
 

JeroenP

Volle Baard
ik ben zelf nog maar 1 keer naar de barbier geweest en heb toen een foto laten zien van een baard die ik graag zou willen hebben. Dus....of het nuttig advies is..geen idee. Morgen ga ik voorlopig voor de laatste keer naar de barbier en heb de foto alweer klaarliggen....
 

Tim

Baard
Ik zou het nietbgelijk trekken... Gewoon beetje van balen en lekker verder groeien... En als 10 procent ban je baard niet goed is staat 90 procent wel goed toch.... :p
 

Robst

Baard
Laat groeien , en daarna weer naar de echte barbier een kapper is nog geen barbier. De collega baard dragers hier op het forum kunnen je wel aan een aantal lokale in jouw geval betrouwbare barbiers namen en adressen helpen. Geduld nog even
 

Jeepie

Baard
Boek een vakantie naar curacao(ja het kan weer, de orkaan was een aanfluiting) er zit hier een goeie barbershop!! Met bier, rum, taart, nog meer bier en een playstation! Ja een playstation, zoals je weet gaat het hier niet rap dus je kan zo een uur of 4 zitten wachten tot je mag!!
 

vonchipka

Baard
Boek een vakantie naar curacao(ja het kan weer, de orkaan was een aanfluiting) er zit hier een goeie barbershop!! Met bier, rum, taart, nog meer bier en een playstation! Ja een playstation, zoals je weet gaat het hier niet rap dus je kan zo een uur of 4 zitten wachten tot je mag!!
Wou dat ik dat kon. Maar vrouw en kindjes zien dit niet zitten. Anders was ik al lang verhuisd. Maar ne mens moet nog leven natuurlijk. Werk gelegenheid zal daar wel wat anders zijn zeker? Ik kan nochtans goed bananen trekken zenne
 

LuukGx

Stoppelbaard
Boek een vakantie naar curacao(ja het kan weer, de orkaan was een aanfluiting) er zit hier een goeie barbershop!! Met bier, rum, taart, nog meer bier en een playstation! Ja een playstation, zoals je weet gaat het hier niet rap dus je kan zo een uur of 4 zitten wachten tot je mag!!
Abi!
 
Banner image
Top