Kijken wat het wordt

Diederik

Volle Baard
Mooi hoor!

Een bezoekje aan de barbier/barbierette is een leuke ervaring en kan je baard er weer even lekker fris gelijnd doen uitzien idd.
 

Zenabi

Stoppelbaard
de snor werk ik eigenlijk alleen maar bij , bij de mond . is ook enigste waar vrouw soms overvalt ,dat dat wat bijgewerkt moet worden
Ziet er goed uit. Stoere kop!
Van je snor zou ik maar af gaan blijven, want anders heb je dadelijk een volle baard en een pubersnorretje. :)>(Y)
[DOUBLEPOST=1484818345][/DOUBLEPOST]
Mooi hoor!

Een bezoekje aan de barbier/barbierette is een leuke ervaring en kan je baard er weer even lekker fris gelijnd doen uitzien idd.


maar ook wel spannend eigenlijk :)>
 

Zenabi

Stoppelbaard
zo .. alweer een maand verder zowat .
Nozem & tattoo's is een aanrader voor wie in de buurt van Emmen is ,(was dan ook wel 20 jaar geleden dat ik naar kapper geweest was hoor haha)
maar was erg relaxt , eerst beetje kletsen , ouwhoeren. toen met zalfjes en scherp mes in de weer . daarna warme handdoeken op mn gezicht en ff liggen en toen ging die weer verder , is nie teens zoveel afgehaald van de baard maar vooral in model gebracht (kun je inmiddels al niet meer zien hoor haha)
onder de kin zit mn haar wat warrig maar heeft hij weinig afgehaald , reden : als dat haar daar nog beetje langer wordt valt dat wel weer mooi naar beneden , ik merkte direct dat mn baard daar wel veilig is haha
 

Bijlagen

  • 20170223_065256.jpg
    20170223_065256.jpg
    84,4 KB · Weergaven: 167

Weeble

Volle Baard
Fijn dat je barbierbezoek bevallen is, je wordt toch een beetje huiverig als je de horrorverhalen hier leest over een eerste bezoek.
Mooi werk hebben ze geleverd! :)>
 

Zenabi

Stoppelbaard
Ruige baard!
Persoonlijk zou ik toch de snor wat laten woekeren. Je vrouw went er vanzelf aan. Desnoods ga je stofzuigen ofzo. Helpt vast:)>
vindt het zelf ook niet fijn hoor dikke snor , heb nu al dat met eten af en toe in mn mond komt haha , hou ik niet van
ga vandaag weer afspraak maken met barbier ,
 
  • Like
Reactions: Edd

Edd

Baard
Heb ik ook nu, de barbier heeft in het midden wat snorharen geknipt, met een dotje wax in de snor gaat het eten prima en de snor wordt er lekker "eerste wereldoorlog officier" van.
Ha ha Gewoon weer netjes leren eten met mes en vork plus een rietje voor het drinken.
Wel goed voor de tafel manieren .
Ach ja je moet er wat voor over hebben ;):)>
 
Banner image
Top