Kans van slagen

Helahola

Stoppelbaard
Hey,

Wil al tijden een baard, maar, zoals je ziet op de foto heb ik twee enorme gedeeltes waar niets groeit. Als ik de rest laatgroeien ziet het er simpelweg niet uit.

Ben nu 30, en zoek eigenlijk manieren om daar baardgroei te stimuleren. Heeft iemand ervaring met dit specifieke gebied alleen, of moet ik de hoop opgeven en accepteren dat de genen mij helaas geen baard gunnen.

Alvast bedankt, beardmasters
 

Bijlagen

  • IMG_20220816_172440.jpg
    IMG_20220816_172440.jpg
    1.004,4 KB · Weergaven: 38

Texman

Koning Baard
Je probleem komt veel voor maar hoeft niet hopeloos te zijn want ik zie genoeg haargroei voor b.v een mooie goatee.
Om echt tot een goed oordeel te komen raad ik je aan om je baard b.v. 3 maanden zijn gang te laten gaan en ons regelmatig op de hoogte te houden. Dan kunnen we zien hoe je baardgroei zich ontwikkeld en wat je mogelijkheden zijn.
Een volle baard zal het niet worden maar er zijn talloze baardmodellen voor mannen met een onvolledige baardgroei die heel goed staan.
Succes Texman :)>
 

Helahola

Stoppelbaard
Je probleem komt veel voor maar hoeft niet hopeloos te zijn want ik zie genoeg haargroei voor b.v een mooie goatee.
Om echt tot een goed oordeel te komen raad ik je aan om je baard b.v. 3 maanden zijn gang te laten gaan en ons regelmatig op de hoogte te houden. Dan kunnen we zien hoe je baardgroei zich ontwikkeld en wat je mogelijkheden zijn.
Een volle baard zal het niet worden maar er zijn talloze baardmodellen voor mannen met een onvolledige baardgroei die heel goed staan.
Succes Texman :)>

Thanks! Goatee (eigenlijk een Van Dyke) heb ik vaker gehad, staat me blijkbaar goed, maar een mighty beard zou ideaal zijn voor mij.

Hoop eigenlijk dat er een verlate groei in zit, twijfel aan "hulpmiddelen" maar de opties zijn of prijzig of onzeker met allerlei bijwerkingen
 

Texman

Koning Baard
Thanks! Goatee (eigenlijk een Van Dyke) heb ik vaker gehad, staat me blijkbaar goed, maar een mighty beard zou ideaal zijn voor mij.

Hoop eigenlijk dat er een verlate groei in zit, twijfel aan "hulpmiddelen" maar de opties zijn of prijzig of onzeker met allerlei bijwerkingen
Ik zou dat zeker niet doen, probeer gewoon de natuur zijn gang laten gaan. (Y)
 
Banner image
Top