kans op volle baard?

Goenie

Baard
Carlos, totaal vergeten je te verwelkomen. Bij deze van harte welkom op dit forum en maak je vooral geen zorgen om je wanglijn, die groeit, zoals hier boven al vermeld, met de tijd van geduld.
Succes!! (Y):)>
 

carlos038

Stoppelbaard
ik wil jullie graag laten zien hoe het gaat met mijn baardreis maar mijn mobieltje maakt geen goede foto's zowel de selfie cam als de hoofd cam. ik heb een samsung s6 edge. heeft iemand nog tips hoe ik het beste foto's kan maken van mijn beginnende baard.

baardje begint al wat te worden, volle dekking met hoge lijn van de volle baard maar de meeste haren zie je niet door de cam van mijn mobieltje
 

MichelC

Baard
Ik zou het geen 'patchy beard' noemen, maar een trucje om een patchy beard gelijkmatig te laten groeien en dekkend te krijgen is onderhoud. regelmatig trimmen op gelijke lengte. het duurt misschien wat langer, maar je komt er wel.

Helaas kan je weinig doen met je genen......je kan ook een baardstijl kiezen die bij je baardgroei past :)> "and just roll with it" :cool:(Y)

TmSVKfC.jpg


main-qimg-26c11adb230095994ebf15a5c3a4edb6-c


Full-Asian-Beard-and-Mustache-with-Long-Hair.jpg


enhanced-15115-1416568020-9.jpg
 
  • Like
Reactions: Ger

JeroenP

Volle Baard
ach je hebt op je wangen wat minder groei...maakt niet uit je hebt verder een mooie bedekking. En wie weet met tijd....

lekker laten groeien en mooi eens wat baardfotos bekijken met een vergelijkbare haargroei. Kan zeker motiverend werken.

succes met je baardreis...
 
Banner image
Top