kans op volle baard?

carlos038

Stoppelbaard
ik volg dit forum al een tijdje maar zou toch graag wat goeie tips willen
heb het bijna 2 weken laten groeien en hoop dat ik kans maak op een volle baard
na een tijdje niveau hydraterende gezichtsgel met niveau hydraterende creme te gebruiken,
merkte ik dat er wat haren begonnen te groeien op mijn wang
ik gebruikte dit alleen in de ochtend om op te frissen.
ik zou wel wat meer haar op mijn wangen willen, wat kan ik het beste doen?
mijn wangen invetten, droog laten of insmeren met creme?
ik scrub voordat ik ga sporten zodat het zweet door komt en verder heb ik nog Jamaican castor olie
kan ik die castor olie ook op mijn wangen smeren of kan ik daar beter mee wachten?

alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 20161102_201141.jpg
    20161102_201141.jpg
    539,9 KB · Weergaven: 255
  • 20161102_201151.jpg
    20161102_201151.jpg
    601 KB · Weergaven: 234
  • 20161102_201205.jpg
    20161102_201205.jpg
    656,6 KB · Weergaven: 236
  • 20161102_201218.jpg
    20161102_201218.jpg
    582,3 KB · Weergaven: 225

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoi Carlos,

Zoals je al wel zult gelezen hebben is geduld een erg belangrijke factor bij het groeien van je baard.

Verder goed verzorgen maar naar ik lees komt dat wel goed (Y)

Succes met je baardreis ;)
 

carlos038

Stoppelbaard
ok thanx ik ga het zeker laten groeien en ga er dan vanuit dat ik alles goed kan hydrateren met creme en castor olie

ik zal over een tijdje weer nieuwe foto's uploaden en dan in daglicht
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
ik zal over een tijdje weer nieuwe foto's uploaden en dan in daglicht
Dat zal alles in een ander daglicht stellen! :D
Baardgroei is genetisch bepaald. Ik vermoed, dat je ergens in de stamboom voorouders van Aziatische afkomst hebt en daarbij komt haargroei op de wangen weinig voor, maar zo te zien heb je voor de rest potentie voor een goede baard. Iedere baard is anders en dat is wel zo leuk, omdat de baard dan bij jou past.
Gewoon laten groeien en afwachten wat het wordt. :)>
 

carlos038

Stoppelbaard
Dat zal alles in een ander daglicht stellen! :D
Baardgroei is genetisch bepaald. Ik vermoed, dat je ergens in de stamboom voorouders van Aziatische afkomst hebt en daarbij komt haargroei op de wangen weinig voor, maar zo te zien heb je voor de rest potentie voor een goede baard. Iedere baard is anders en dat is wel zo leuk, omdat de baard dan bij jou past.
Gewoon laten groeien en afwachten wat het wordt. :)>

ik weet niet wat ik kan verwachten.. ik ben een mengelmoesje. half Nederlands-Duits Indisch en de andere helft is 50% Moluks 25% Javaans en 25% Zuid-Afrikaans. Grotendeels wel Aziatisch (Indische+Javaanse). ik heb wel familieleden met veel haargroei op de wangen maar dat zegt waarschijnlijk niet zoveel aangezien zij dat weer van een andere tak kunnen hebben.
mijn vader scheert naar een ring-baard. je kan bij hem goed zien dat hij altijd scheert. ik hoop dat ik ook meer haargroei krijg.
 

carlos038

Stoppelbaard
hier zie je in het daglicht hoe het zit met mijn wang
 

Bijlagen

  • 20161103_095213.jpg
    20161103_095213.jpg
    506,3 KB · Weergaven: 156

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Een prima natuurlijke baardlijn hoor! Als je dat dicht laat groeien hoef je enkel een paar haartjes weg te trimmen.. (Y)
 

carlos038

Stoppelbaard
nou.. ik merk dat ik nogal geduld moet hebben ja er komen langzaam meer haartjes bij op mijn wangen. vroeger in de pubertijd trok ik die haartjes er uit, heb ik nu erg spijt van. gisteren getrimd met mijn tondeuse maar kga alvast een goede trimmer halen. ik hoop gauw weer wat foto's te posten.
 

Corneel

Baard
Ik denk dat je nu nog niet hoeft te trimmen, dit doe je pas als de basis gelegd is. Gewoon rustig laten groeien, bij jouw baard type heb je gewoon wat meer geduld nodig. Succes!
 
Zit veel potentie in Carlos! Just let it grow zoals ze hier altijd zeggen. Ben nu zelf 3 weken verder en je hebt heel veel aan de tips hier. Lekker katen staan niks meer aan doen tot die basis gelegd is! Dan verder kijken met trimmen! En mocht je er van af willen hou je dan aan de 24 uur regel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

carlos038

Stoppelbaard
het gaat al beter dan verwacht ik zie meer babystoppels komen op mijn wangen. Met dank aan de vele tips van hier ook al verder gekomen dan ik dacht.
ik hoop nog meer de natuur in te kunnen gaan en verder wil ik meer biologische producten gaan gebruiken.
 

Tim

Baard
het gaat al beter dan verwacht ik zie meer babystoppels komen op mijn wangen. Met dank aan de vele tips van hier ook al verder gekomen dan ik dacht.
ik hoop nog meer de natuur in te kunnen gaan en verder wil ik meer biologische producten gaan gebruiken.

De natuur in gaan is goed... maar dan wel het bos... als ik een paar dagen buiten leef dan groeit alles echt wel harder...
 

carlos038

Stoppelbaard
nou.. ik heb even geinformeerd en het is dus dat mijn moeders kant helemaal geen baardgroei heeft maar mijn vader wel een volle baard heeft gehad
de dekking word wel steeds iets beter op de wangen maar merk dat sommigen haartjes er langer over doen
de onderkant groeit wel erg snel...

.20161227_172848.jpg
 
Banner image
Top