Kans op een volle baard?

Thomas

Stoppelbaard
Beste baard beren,

Ik ben nieuw hier en ik heb gemerkt dat de liefde voor baarden hier enorm is! :)>(Y)
Graag had ik even jullie mening als ik wel kans maak op een volle baard, want het jeukt AF!!! En het is nog maar 15 dagen ofzo... :(

Thnx!!!
 

Bijlagen

  • IMG_20161016_2242434.jpg
    IMG_20161016_2242434.jpg
    231,4 KB · Weergaven: 242
  • IMG_20161016_2242495.jpg
    IMG_20161016_2242495.jpg
    280 KB · Weergaven: 220
  • IMG_20161016_2242541.jpg
    IMG_20161016_2242541.jpg
    260,8 KB · Weergaven: 221

BotteRik

Baard
Welkom, geduld is een schone zaak. De jeuk verdwijnde bij mij na een paar weken.
Ik heb zelf ook geen volle baardgroei maar na bijna 3 maanden begint het toch iets te lijken;):)>
 

Thomas

Stoppelbaard
Paar weken?? Apffff haha maar ik heb het ervoor over ;) vooral mijn wangen zijn een ramp...
[DOUBLEPOST=1476678424][/DOUBLEPOST]Paar weken?? Apffff haha maar ik heb het ervoor over ;) vooral mijn wangen zijn een ramp...Hopelijk groeit alles mooi dicht....
 

Smike

Baard
Is nu nog weinig over te zeggen. De meeste hier hebben in het begin last van een nog geen volledige baardgroei. gewoon minimaal 3 maanden afblijven en kijken wat het resultaat dan is!
 
Heb ongeveer het zelfde als jij, enkel korter!
nu 11 dagen bezig..

Olie kan wat bijdragen aan jeuk verlichting!
Had voorheen dat het na een dag of 5begon te jeuken en toen ging het mes erover..
Nu aan de olie, tot op heden geen ernstige jeuk klachten!

Heb sinds gister de GBS Viking blend olie.. toppertje als je het mij vraagt
 

JeroenP

Volle Baard
Dan komt het helemaal goed. Ik heb zelf de nieuwe Mad Viking The Hollow olie samen met Bay Rum baardbalsem besteld. Zelf gebruik ik de olie voornamelijk als ik op bed ga en de balsem voor overdag.
 

Joffi

Baard
Dan komt het helemaal goed. Ik heb zelf de nieuwe Mad Viking The Hollow olie samen met Bay Rum baardbalsem besteld. Zelf gebruik ik de olie voornamelijk als ik op bed ga en de balsem voor overdag.

Grappig dat je dat schrijft want ik zat mij net te bedenken dat dat weleens de ideale volgorde zou kunnen zijn. Gisteravond olie erin gekamt en dat voelde vanochtend erg prettig. Ga deze volgorde eens een paar dagen proberen!
 

JeroenP

Volle Baard
Het bevalt mij erg goed. Ik zag op youtube reviews dat sommige baardolies vieze kussenhoezen veroorzaken maar ik heb zelf geen last van gehad....
 

Joffi

Baard
Ja, daar zat ik inderdaad ook aan denken. Gelukkig hebben wij witte dekbed/kussen-hoezen.... hahahaha
 

Thomas

Stoppelbaard
Na 1 maand nu... En alles onder de kin al wat licht bij getrimd... wangen blijven achter... Zie eruit als een clochard deluxe, wat ik wel leuk begin te vinden :pIMG_20161101_1705332.jpg
 
Banner image
Top