Kan je deze eau de toilette in je baard doen?

Ivan

Baard
Dit kreeg ik van familie cadeau:
rsz_img_20240209_102243.jpg
rsz_img_20240209_102222.jpg

Ik heb nog bijna geen ervaring met de duizend-en-een verzorgingsproducten voor baarden die er bestaan. Eau de toilette heb ik van heel mijn leven nog vrijwel nooit gebruikt. Nu vroeg ik me af: zou je deze eau de toilette kunnen gebruiken om in je baard te doen? Welke invloed heeft het? Enkel een geur? Zijn hier mensen die soms eau de toilette in hun baard doen?
 

Baardsterdam

Volle Baard
Dit kreeg ik van familie cadeau:
Bekijk bijlage 27793
Bekijk bijlage 27794

Ik heb nog bijna geen ervaring met de duizend-en-een verzorgingsproducten voor baarden die er bestaan. Eau de toilette heb ik van heel mijn leven nog vrijwel nooit gebruikt. Nu vroeg ik me af: zou je deze eau de toilette kunnen gebruiken om in je baard te doen? Welke invloed heeft het? Enkel een geur? Zijn hier mensen die soms eau de toilette in hun baard doen?
Waarom zou je eau de toilette in je baard doen als je ikweetniethoeveel baardoliën, baardbalsems en baardboters hebt, zonder baardbeschadigende ingrediënten, niet getest op dieren, met een verscheidenheid aan geuren?
 

Ivan

Baard
Waarom zou je eau de toilette in je baard doen als je ikweetniethoeveel baardoliën, baardbalsems en baardboters hebt, zonder baardbeschadigende ingrediënten, niet getest op dieren, met een verscheidenheid aan geuren?

Geen echt goed idee eigenlijk, die vraag kwam alleen bij mij op omdat ik dit toevallig van familie gekregen had, hoewel ik er niet uitdrukkelijk om gevraagd had, en ik maar half weet wat eau de toilette nu eigenlijk is en waarvoor het dient.
 

Texman

Koning Baard
Geen echt goed idee eigenlijk, die vraag kwam alleen bij mij op omdat ik dit toevallig van familie gekregen had, hoewel ik er niet uitdrukkelijk om gevraagd had, en ik maar half weet wat eau de toilette nu eigenlijk is en waarvoor het dient.
Eau de toilette is een licht geparfumeerde parfum. Het wordt ook wel aromatisch water genoemd en heeft een hoog alcoholgehalte. Het wordt meestal direct op de huid aangebracht na het baden of scheren. Traditioneel bestaat het uit alcohol en verschillende geurige oliën. Eau de toilette heeft een lagere concentratie geurige oliën dan pure parfum en blijft over het algemeen tot twee uur aanwezig. Het is een populaire keuze voor dagelijks gebruik vanwege de lichte en verfrissende geur.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Geen echt goed idee eigenlijk, die vraag kwam alleen bij mij op omdat ik dit toevallig van familie gekregen had, hoewel ik er niet uitdrukkelijk om gevraagd had, en ik maar half weet wat eau de toilette nu eigenlijk is en waarvoor het dient.
Gebruik het als pleespray. Ruikt het daar ook weer fris nadat je boodschappen hebt gedaan.
 
Banner image
Top